Rok te koop bij schoenenreus

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Rok te koop bij schoenenreus

Bericht door Wiha »

Allen,

Geen mannenrok winkel maar toch even dit berichtje. Wie een niet te dure spijkerrok in een aardige lengte wil kopen is er nu eentje in de aanbieding bij Schoenenreus. Voor maar 14,95 een spijkerrok (zie foto) t/m maat XL. De aanbieding geld t/m 6 oktober. Kwam dit toevallig tegen in de folder.
Rok bij Schoenenreus
Rok bij Schoenenreus
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Peter v

Re: Rok te koop bij schoenenreus

Bericht door Peter v »

Ja, Wiha, bedankt. die rok heb ik gezien en bekeken, Scapino en Bristol hebben ook bijna doorlopend voordelige spijker rokken.

Algemeen note;
Wie de tijd heeft, en goed om zich heen kijkt kan voor weinig een leuke ( spijker ) rok vinden. Gewoon onbeschaamd kleding winkels binnen lopen en tussen de rekken sneupen. Houd je netjes zoals je dat anders ook vast wel doet in mannen kleding winkels en er is niemand die er ook maar enige problemen mee heeft. Ga in ieder geval netjes gekleed en liever niet zo van je werk ( vieze werk) met het werk kleding van de beton werkplaats of whatever zo de winkel in, dat is niet echt bevorderlijk voor je imago.

Lange, tot bijna de enkel rokken zijn van de aard boden verdwenen. Het lijkt mij mooi een wijd uit waaierende rok ( zwart te dragen nu in de winter,) maar ik hoef niet zo van die zware gothic mannen rokken. het grootste aanbod is knie lengte. Wat voor de meeste mannen wel gangbaar zal zijn.

Die lange rokken Kan ik niet vinden. Die zijn of heel erg speciaal en duur in dure winkels, welke ik niet ken, of gewoon niet worden gemaakt.

kwam een lange kilt model tegen vandaag, mooie overslag, veel pleats achter, in een exclusieve kleding zaak, bijna enkel lengte, dat rok ( dames kilt) koste even uhm 190 euro ongeveer!!! Voor 30 bij C&A had ik hem meteen gekocht.

En V&D en C&A zijn zo duur nog niet met hun mooie rokken, ook spijker rokken. Maar wel wat duurder dan gemiddeld scapino. Ik heb de laatste dagen zo veel mooie rokken gezien, ik weet nu al niet meer waar allemaal. En dan heb ik het over redelijke neutrale rokken. De aanbod is voldoende om de meeste mannen tevreden te stellen. Tot 60 euro voor de rokken van ... esprit of CECIL, b.v. maar die zijn vaak ook merkbaar zwaarder wanneer je die oppakt dan die van scapino.

Ik wil wel ook rokken vermelden als ik iets zie wat ik denk anderen baat bij hebben, maar ik zie zo veel omdat ik de laatste tijd veel in de stad ben, het is dan te veel om op te noemen.

Vr. gr.
Peter v
Peter v

Re: Rok te koop bij schoenenreus

Bericht door Peter v »

Het kan nog goedkoper!
Bij de WIBRA hebben ze nu spijker rokken vanaf 4,99!
Zal MISSCHIEN een lichte qualiteit zijn? maar toch! ;)

Peter v.
Plaats reactie