webwinkel met mannen rokken

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

webwinkel met mannen rokken

Bericht door jptje »

ik heb een mooie site gevonden met VEEL mannenrokken
http://www.anderslandinger.com/
staat echt veel keus op en zijn nog mooi ook.
een nadeel...... de prijs.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2107
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door Jos »

jptje schreef:een nadeel...... de prijs.
gr jptje
:( :( :( :(
voor zo'n prijs heb je 10 damesrokken :) :) :)
een fervent rokdrager
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door willi »

Dat is nu juist het probleem. Voor dat geld kun je ze exclusief laten maken. Naar eigen wens!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door masker »

Hele mooie rokken van mooie stoffen, maar wel erg duur.
Heb de site maar in de favorieten gezet voor inspiratie als ik weer eens wat zelf wil gaan maken :shock:
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door willi »

Inderdaad Masker, sommige van deze rokken zijn voldoende ‘mannelijk’ om door mannen te worden gedragen. En natuurlijk ook door vrouwen, want het blijft een rok!
Helaas mis ik juist die sierlijke finishing touch die vrouwenrokken meestal kenmerken. Net even die (romantische?) zwierigheid en fleurigheid. De ‘vrouwelijkheid’ wellicht?
Ik heb het echt helemaal gehad met die lompe, grove mannelijke vormgeving. Daar heb ik al veel te lang in rondgelopen. Sorry!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door DIDI69 »

Sorry,
dit is pure afzetterij, hiervoor laat mn inderdaad een rok ontwerpen & maken !!!
De leveringskosten zijn dan nog exclusief ....

Dit is een type voorbeeld van hoe sommige verkopers / winkels een doelgroep die zich (nog) niet durft publiekelijk te uiten, door bv zelf een winkel binnen te stappen en in meestal de vrouwenafdeling op zoek te gaan naar een gepaste rok, schandelijk misbruikt door deze drempelvrees via internetshops te gebruiken.

Voor mij: blacklist
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door Ludwigcw »

Deze winkel bestaat al enkele jaren, noemde vroeger "MenInTime". Is duits van orgine. Begrijp ook niet goed dat een winkel met zo'n prijzen blijft bestaan, of zouden er dan toch rokkenliefhebbers zijn waar onze € 100 voor hen maar als € 10 aanvoelt !! :( De winkel heeft een tijd van internet af geweest omdat er andere waren die zijn rokken ging kopieren ( waaronder Otto ).

Ludwigcw
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door masker »

willi schreef:Inderdaad Masker, sommige van deze rokken zijn voldoende ‘mannelijk’ om door mannen te worden gedragen. En natuurlijk ook door vrouwen, want het blijft een rok!
Helaas mis ik juist die sierlijke finishing touch die vrouwenrokken meestal kenmerken. Net even die (romantische?) zwierigheid en fleurigheid. De ‘vrouwelijkheid’ wellicht?
Ik heb het echt helemaal gehad met die lompe, grove mannelijke vormgeving. Daar heb ik al veel te lang in rondgelopen. Sorry!
Ik geloof niet dat ik mannelijk of vrouwelijk had aangehaald, dus ben even verrast door je reactie. Of je de modellen die door dit bedrijf worden aangeboden mooi vindt is wat mij betreft afhankelijk van je eigen smaak (en toevallig vindt ik het wel mooi)
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door RokSterNL »

Ik had namelijk al een aantal jaren geleden vernomen dat vanwege te weinig interesse deze fabrikant ging stoppen met het fabriceren van rokken voor mannen.

Hoe zit dat dan nu precies ?
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: webwinkel met mannen rokken

Bericht door willi »

Masker, ik geloof echt dat ze jouw ook goed zullen staan. Een vrouw kan dat hebben; dat stoere (mannelijke) effect op een vrouwenlichaam kan juist heel intrigerend zijn.
Maar ik vind een (mijn) mannenlijf zonder dit al robuust genoeg. Wat mij betreft mag het wat sierlijker, wat gracieuzer.

En ja, ik kan mij voorstellen dat de fabriek er mee gaat stoppen. Er zal niet genoeg markt voor deze (mannen)rokken zijn, als ze alleen vrouwen leuk staan.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie