Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
maestro1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2007 16:22

Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door maestro1 »

Bij deze bied ik mijn Plooirokjes aan , nieuw en gebruikt .

Ik doe er nog nauwelijks wat mee en wil er per rokje gemiddeld 5 euro voor hebben ,

ik kan ze opsturen , maar ze kunnen ook eventueel bekeken en gepast worden ,

ik woon in Rotterdam .

Mvg maestro1
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door RokSterNL »

Welke maat zijn ze dan ?
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door w-sure »

rotterdam, da's handig, want daar werk ik. is dat maat 44 (dus voor mij) of 38 (dan zijn ze beter voor rokster).
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door RokSterNL »

Ha, ha, dat heb je goed onthouden dat ik maat 38 heb van de televisieopnamen in die damesmodezaak.

Als het inderdaad maat 38 is dan passen ze mij.

In dat geval is het misschien even handig indien je in het bezit bent van een digitale camera dat je van de rokjes een foto maakt, en ze dan naar de persoon in kwestie via de mail verstuurt.
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door w-sure »

ja ik was jaloers, omdat jij zo'n makkelijke maat hebt. daarin is vaak veel meer leuks te vinden dan in 44 (42 is vaak de hoogste maar voor de leuke rokjes).
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door RokSterNL »

Ik kan mij dat heel goed voorstellen. Het is ook zo. Ik herken dat zelfs nog van mijn moeder die ook gezet was als gevolg van een te langzame werking van de schildklier. In de maat die zij had, wist zij zich desondanks nog zeer modieus te kleden, maar de keus was wel minder inderdaad dan wanneer zij ook in maat 38 had gepast.
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door w-sure »

met schoenen is het nog veel erger, daar heb ik ook maat 44. maar ach, het lukt me wel om wat leuks te vinden, toch?
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door RokSterNL »

Dat heb ik ook. Vroeger in de tijd dat mijn ouder nog leefden, kon ik met gemak lekker een paar mooie laarzen in de winter kopen bij de duurdere grote matenschoenenwinkels in Amsterdam. Maar nu moet ik op mijn centjes letten, en als ik dan een paar laarzen wil kopen, kijk ik op Marktplaats. Als ik dan op zoek ben naar laarzen, type ik in dameslaarzen maat 44. En dan komen er altijd genoeg laarzen naar boven. Gewoon ook eens doen, en dan kan je meestal voor niet al te veel goed slagen.
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door w-sure »

inderdaad doe ik ook. je kunt ook bladeren dat is nog handiger. ik selecteer gewoon in bij dameskleding de subrubriek schoenen. dan kun je selecteren overige maten en hoge laarzen. dat werkt nog beter.

met rokjes overigens ook, selecteer ik maat 42-44 en boven de knie. ben je niet afhankelijk van hoe iemand het intikt.

Maar voordat wiha straks weer komt, we zijn al aardig off topic (wel on topic qua rokjes, maar off het topic waar de starter mee begon, die ik overigens nu niet meer terug zie komen... de vraag blijft dus staan: welke maat zijn de rokjes)
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Korte Plooi Rokjes te koop !!!

Bericht door RokSterNL »

Je hebt helemaal gelijk.

Ik heb Maestro een pb gestuurd, en hij heeft mij via mijn prive account een mail terug gestuurd.

Ik heb hem wederom terug geantwoord, waar hij dan woont in Rotterdam. Hij stelt voor om de rokjes daar te komen bekijken en passen.

Ik stuur je zijn antwoord aan mij wel toe.
Plaats reactie