Nicky Vankets

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Nicky Vankets

Bericht door rokwens »

http://www.mathyro.com/
Naar mijn mening is de ontwerper Nicky Vankets de allerenige die ook voor mannen aan vernieuwende VORMGEVING doet.
Ik zag er zachte kleuren, kniebroeken, enkele toffe laarzen, half-rokken, een rok( foto 101)
ook broeken met meer creativiteit dan we gewend zijn. Bekijk het maar eens.
Laatst gewijzigd door rokwens op 18 okt 2007 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
kiltair
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:28

Re: Nicky van Kets

Bericht door kiltair »

En ook een heel mooie fotografie!
Peter v

Re: Nicky Vankets

Bericht door Peter v »

Ja, zeer kunstig gedaan. Maar ze hadden ook aparte foto's van de producten kunnen maken, zodat je het product op zich kon zien. ;)

Dat is mij vaker opgevallen, b.v. een rok, het bovenste gedeelte zie je niet, het is geheel afgedekt door een vest, de structuur, plooien kun je niet zien want de belichting is te donker, en de onderkant is niet te zien want dat zit onder waar de foto ophoudt. :cry: Dat zie ik heel erg vaak. Zien ze dat zelf dan niet? :shock: Hoe verwacht ze dat klanten een product willen kopen die ze niet goed kunnen zien? Ik begrijp er niets van. En het zijn ook niet alleen kleine internet verkoop sites! :? :(

Misschien zou ik moeten klagen, als toekomstige klant.

Peter v.
Plaats reactie