Mannen short en vrouwen short

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Mannen short en vrouwen short

Bericht door RokSterNL »

Dat weet ik eind zeventiger jaren zat ik op korfbal, en daar waren de sportbroeken ook kort. Maar het is nog steeds niet zo los en luchtig als een rok.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Mannen short en vrouwen short

Bericht door Viqueen »

Maar een broek,of het nou een damesshort is of een sportbroekje blijft in mijn ogen lelijk.Het verkracht je hele lichaam,en verpest het totale plaatje.Met een rok,max 25cm,komen je benen en hele lichaam 10 keer beter uit.

De leggings uitgezonderd natuurlijk,het beste om je lichaam optimaal te tonen,de mooiste vinding ooit.

Mijn mening althans ;)
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Mannen short en vrouwen short

Bericht door RokSterNL »

Viqueen schreef:Maar een broek,of het nou een damesshort is of een sportbroekje blijft in mijn ogen lelijk.Het verkracht je hele lichaam,en verpest het totale plaatje.Met een rok,max 25cm,komen je benen en hele lichaam 10 keer beter uit.

De leggings uitgezonderd natuurlijk,het beste om je lichaam optimaal te tonen,de mooiste vinding ooit.

Mijn mening althans ;)
Dat is ook nog eens een extra voordeel. Geef mij daarom maar een rok. Verder qua gevoel voel ik mij er ook prettig in.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Mannen short en vrouwen short

Bericht door Viqueen »

Toch zit er nog een verschil tussen bepaalde damesfietsbroeken,en de troep voor de heren.Ik kwam er per toeval achter.

De ' damesfietsbroek ' bleef boven op mijn benen ' steken ' en de achterkant trok wat omhoog.Ik dacht,dan komen je benen mooier uit...maar hoe kan dat?

Ik heb ze naastelkaar gelegd,en toen zag ik dat de ' pijpjes ' van de H-broek recht er onder vastgenaaid zaten,en die voor de Dames er scheef aangezet waren.Zo krijg je dat mooie effect....


De zoveelste ' zucht ' ... :roll:
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Mannen short en vrouwen short

Bericht door RokSterNL »

Beste Viqueen,

Ik heb een goed advies voor je.

Jij leegt toch Klko's met je werk?

Vul zoveel mogelijk van die Kliko's met die herenshorts en kieper die in je wagen, en weg is die troep. :D
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Mannen short en vrouwen short

Bericht door Viqueen »

Dat is een idee,ik doe dat als deeltijdbaan trouwens :mrgreen:
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Mannen short en vrouwen short

Bericht door RokSterNL »

Okay, dan doe je het in 2 x als het deeltijd is. :D
Plaats reactie