anwb

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
jan

anwb

Bericht door jan »

Jaren geleden ben ik van de ANWB overgegaan naar Route Mobiel vanwege de Kampioen waaraan je ongevraagd meebetaalde.
Maar bij de ANWB hebben ze goede outdoor rokken, momenteel in de uitverkoop, en als je geen lid bent moet je meer betalen. Dus ben ik woensdag weer lid geworden en ik zei tegen de juffrouw dat ik gelijk een rok ging kopen. "Voor Uw vrouw?"vroeg ze. "Nee hoor, gewoon voor mij" antwoordde ik natuurlijk. (ik had vanwege de regen geen rok aan op dat moment). Dat vond ze wel een leuk idee maar ik zag in haar ogen dat ze twijfelde of ik wel de waarheid vertelde. Maar vrijdag was ik weer in de ANWB-winkel om naar een stratenatlas te kijken in de nieuwe rok en ze stak haar duim omhoog. Ik zei haar dat het misschien een goed idee zou zijn de rokken tussen de herenkleding te hangen maar dat vond ze maar niks.....
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: anwb

Bericht door RokSterNL »

jan reijman schreef:Dat vond ze wel een leuk idee maar ik zag in haar ogen dat ze twijfelde of ik wel de waarheid vertelde. Maar vrijdag was ik weer in de ANWB-winkel om naar een stratenatlas te kijken in de nieuwe rok en ze stak haar duim omhoog. Ik zei haar dat het misschien een goed idee zou zijn de rokken tussen de herenkleding te hangen maar dat vond ze maar niks.....
Je hebt toch bewezen al had ze wat twijfel of je de waarheid sprak, dat je daadwerkelijk als man een rok draagt.

Alleen weer treurig de reactie van haar dat ze dat maar niks vond. Vrouwen wat moet je ermee :?: Even tussen 2 (Onze Masker) buiten beschouwing latend. Anders krijg ik dadelijk op mijn donder van haar, en zij is juist een rok voor de man supporter. :D
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: anwb

Bericht door RokSterNL »

RokSterNL schreef:
jan reijman schreef:Dat vond ze wel een leuk idee maar ik zag in haar ogen dat ze twijfelde of ik wel de waarheid vertelde. Maar vrijdag was ik weer in de ANWB-winkel om naar een stratenatlas te kijken in de nieuwe rok en ze stak haar duim omhoog. Ik zei haar dat het misschien een goed idee zou zijn de rokken tussen de herenkleding te hangen maar dat vond ze maar niks.....
Je hebt toch bewezen al had ze wat twijfel of je de waarheid sprak, dat je daadwerkelijk als man een rok draagt.

Alleen weer treurig de reactie van haar dat ze dat maar niks vond van jou suggestie om hem tussen de herenkleding te hangen. Dan had ze ook kunnen zeggen, nu nog niet, maar wie weet in de toekomst. Dat had dan toch wat vriendelijker overgekomen.

Vrouwen wat moet we ermee :?: Even tussen 2 (Onze Masker) buiten beschouwing latend. Anders krijg ik dadelijk op mijn donder van haar, en zij is juist een rok voor de man supporter. :D
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: anwb

Bericht door masker »

Vanuit winkel oogpunt kan ik me voorstellen dat het ophangen van de rokken tussen de "herenkleding" iets te veel van het goede is. Dan maar midden tussen de "dames" en "heren" kleding en dan kan je naar wens van beide kanten er naar toe.
* wat een mooi compromis *
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
jan

Re: anwb

Bericht door jan »

Goed idee, Masker. Wat ook nog kan is rekken waarop staat HEREN UNISEX DAMES.
Dan moet op het labeltje niet staan damesrok maar unisex rok. Dat laatste kan makkelijk want de pasvorm is exact goed voor mijn body.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: anwb

Bericht door RokSterNL »

Als je daar eerders nog komt dan zal ik dat zeker daar voorstellen, Jan.

Was zeker op het Savornin Lohmanplein in Den Haag, niet bij het Hoofdkantoor van de ANWB aan de Wassenaarsweg in Den Haag ?
Plaats reactie