De dooie mus van Schiphol Plaza

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
jan

De dooie mus van Schiphol Plaza

Bericht door jan »

Vanmiddag wezen kijken naar de kilt. Het is een Black Watch nepkilt.
Naar binnen gegaan waar ik werd begroet door een verveelde verkoper van het type Gladjanus.
Op mijn vraag wat die kilt in de etalage doet en of ze 'm gaan verkopen was het antwoord eenvoudig "welnee, meneer, dat is gewoon etalagemateriaal. Lokt mensen naar binnen." Einde verhaal.
Zonde van de tijd, zonde van het geld. Volgende keer bel ik wel even.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: De dooie mus van Schiphol Plaza

Bericht door RokSterNL »

Wat een afgang dan. :(
Die verkoper die ik afgelopen dinsdag sprak was een negroïde man en heel beleefd en zeer vriendelijk. Die gaf aan dat ze nog binnen moesten komen, alleen wist hij de prijs nog niet.
Achteraf nu jij dit zegt, kon hij die prijs niet weten, omdat het een blikvanger moet zijn om mannen binnen te lokken. dat had hij dan toch ook tegen mij kunnen zeggen. Ik neem aan dat het personeel allemaal wel ingelicht wordt over hun strategie en dat hij er wel bekend mee moet zijn geweest.
Hij zei zelfs nog als je deze week in de buurt bent, loop dan even langs.
Weer een mooie stunt, maar niet heus. :(
jan

Re: De dooie mus van Schiphol Plaza

Bericht door jan »

Het was vandaag geen negroïde man maar een blanke. Ik ben bang dat ze je een poets gebakken hebben, Rokster.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: De dooie mus van Schiphol Plaza

Bericht door RokSterNL »

Dat denk ik ook. Kan er overigens niet wakker van liggen.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: De dooie mus van Schiphol Plaza

Bericht door masker »

Oeps had dit nog niet gelezen toen ik op het andere topic reageerde. Wat een suffe bedoeling zeg.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Plaats reactie