partyshopping

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
jan

partyshopping

Bericht door jan »

Nou dacht ik toch alle (web)winkels wel te hebben gezien maar toen kwam ik op LINKS op deze site http://www.partyshopping.nl tegen en die kende ik nog niet. Ik ben momenteel op zoek naar enkellange mannenrokken en een cyber- of gothic rok zou ik best willen hebben. Op het web durf ik zoiets niet te kopen omdat je nu eenmaal niet weet wat voor maat je moet zoeken als je de keus hebt tussen M, L of XL; elk merk hanteert z'n eigen normen.
Maar Partyshopping biedt de oplossing: Niet alleen een webwinkel maar ook een échte winkel waar je kan passen. Dat heb ik ook gedaan en nog een zwarte lange rok gekocht óók! Ik moest hem wel 20cm. korter maken maar dat geeft niet want ik ben met vervroegd pensioen en heb dus tijd zat. Ze hebben behoorlijk veel op voorraad en dat is nooit weg.
Leuke winkel, leuke juffrouw en leuk hondje. En wat ook belangrijk is: Héérlijke koffie.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: partyshopping

Bericht door masker »

Goh een partywinkel in boven-end..... ja ik kom uit die buurt en ken het dialect ook nog een beetje.
heb je nu een rok van het merk aderlass gekocht? ik heb er daar ook een van die me nog steeds prima bevalt.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
jan

Re: partyshopping

Bericht door jan »

Ik heb geen Aderlass rok gekocht. Ik ken ze wel maar ze hebben allemaal van die metalen dingen eraan en dat is me te druk.
De rok die ik heb gekocht is van SVEN Q, nooit van gehoord. Ga naar partyshopping.nl Herenrokken scroll omlaag naar Herenrok Master (niet Masker, haha).
Als je een keer in Leiden komt kijk dan eens in de Breestraat bij Dominia. Die hebben ook zwarte rokken op voorraad. Zo zie je maar, Gothic en Cyber hoef je niet altijd in het Buitenland te zoeken. Kijk op www.dominia-shop.nl.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: partyshopping

Bericht door masker »

Dank je voor de tip!
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Plaats reactie