Diesel

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
kiltair
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:28

Diesel

Bericht door kiltair »

Ziehier vraag & antwoord naar Diesel.
Het lijkt me goed om nu en dan eens de (grote) kledingmerken eventjes aan te porren. Niet iedereen tegelijk (want dan lijkt het een ge-orchestreerde actie), maar een 'herinneringsemail' kan geen kwaad.

Jan

ps. De man in bruine rok was ik natuurlijk...
-----------
Jan,

Thank you for contacting Diesel Online Store Customer Care.

Your suggestion is very much appreciated and has been forwarded to the appropriate department.

Should you have any other enquiries or issues please do not hesitate to contact us.

Thank you,

Martina
Diesel Customer Care

It is not possible to reply directly to this message.
If you have any questions or concerns, please visit us at diesel.com entering the Diesel Store and selecting Customer Care.


-- original message --

Hi,
On my trip to Barcelona, Spain, last month I saw a man wearing a long brown skirt. The skirt, which was ankle-length, was cut in jeans-fashion. He looked awfully good in it, but before I could ask him where he'd bought it, he was gone...
As I know that you design and sell clothing which is a bit more 'daring', I'd ask you if you could one day put a men's skirt in your collection. I'd be y our first customer!
Thanks!
Jan
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Diesel

Bericht door Ludwigcw »

Dat is iets wat ik ook regelmatig doe. Eens de ketens aanschrijven. Meestal krijg je dan geen of enkel een standaard antwoord, maar als we allen dat regelmatig doen, en niet allemaal ter gelijkertijd of dezelfde tekst zoals Jan zei, worden ze zo toch op tijd en stond eens getriggerd, of met andere woorden, er aan herinnerd dat er mannen zijn die meer willen.

Ludwigcw
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Diesel

Bericht door rokwens »

Klopt, doe ik ook en eigenlijk zou dat meer moeten gebeuren
Dit was het antwoord van "La redoute" die ik hun wees op het armzalig basic-aanbod van herenkleding
Ik vroeg om geen berichten meer te sturen omdat ik me daar heel slecht bij voel.

Beste klant, Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en betreur dit ten zeerste. Ik heb uw mail doorgegeven aan onze marketingdienst. Uw emailadres zal worden verwijderd uit ons klantenbestand. Met vriendelijke groeten, Sofie, Uw Internet Consulente.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Peter v

Re: Diesel

Bericht door Peter v »

Dit is geen slechte idee. Maar waar moet je eigenlijk naar toe schrijven? Ik ben weleens op zoek naar merken die ik ergens heb gezien, en kan via internet geen fabrieks adres gegevens vinden. Worden die producten dan ingevoerd zonder label, en in de land van aankomst er op gezet? Het betrof schoenen.

Noem maar een aantal merken op,
Levis,
C&A merken, jessica,
Street One,
V&D merken,
ga zo door.

De wat meer op de jeugdigen gerichte merken zouden misschien meer geneigd zijn om er een rok met een geschikte mannen pas vorm er in op te nemen.

Peter v
kiltair
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:28

Re: Diesel

Bericht door kiltair »

ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Diesel - ander idee

Bericht door ecokilt »

Ketens ne winkels aanschrijven is een goed idee.

Een andere manier om de mannenrok in de kijker te brengen is zorgen dat hij meer te koop wordt aangeboden. Op wat in winkels ligt, hebben we weinig vat (al kunnen we ervoor mailen..), maar op ebay-en gelijkaardige kunnen we wel iets.
Ik laat mijn gedachten even de vrije loop:
Je koopt of zoekt een rok (die je persoonlijk minder vindt of die je dubbel hebt of ..)
en je biedt hem te koop aan op internet, heel duidelijk als mannenrok natuurlijk. Niet te laag prijzen want het is de bedoeling dat hij daar lang in de kijker staat.
Twee vliegen in één klap:
- de mensen die in de 'internet-winkels' neuzen komen zien een mannenrok. Ze zullen twijfelen, maar als ze dat 2-3 keer tegenkomen weten ze dat het bestaat.
- de ebay-site of zijn zoekmachine zal na een tijd ook ontdekken dat de mannenrok een artikel is?
Als je de rok verkocht krijgt, heb je nog meer succes - want iemand overtuigd. Je kan dan dadelijk een andere te koop aanbieden.

ecokilt
Peter v

Re: Diesel

Bericht door Peter v »

Dat is nu brainstormen en duidelijk praktisch denken. Een heel slimme idee, proficiaat! :P

Hartelijk bedankt.
Peter v.
andre
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:56
Locatie: Groningen-stad

Re: Diesel

Bericht door andre »

En misschien foto's en of links naar websites erbij zetten van hoe wij nou een mannen rok willen zien in de toekomst geproduceerd door de fabrikasnten en te koop zouden zijn in de winkels waar wij ze graag willen kopen.
( komt er bij mij standaard een link in de mail van middas clothing hi

andrw
Plaats reactie