Marco van Klaveren

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Cheryl123
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2011 14:05

Marco van Klaveren

Bericht door Cheryl123 »

Ik heb ook nog een tijd van die herennachthemden gedragen, maar ik prefereer toch het liefste de damesmodellen. Ja waarom ? Ik kom keer op keer tot de conclusie als er een tegenhanger van iets is van de dames, dat dat van de mannen er altijd veel en veel behoudender uitziet, dan van de dames. Kennelijk snappen ze nog steeds niet dat er mannen zijn die ook meer kleur en fleur willen, dan alleen maar die saaie dessins en donkere kleuren. Je zou er haast zelf somber door worden. Nou dat wordt ik in figuurlijke zin ook van al die herenkleding. Vandaar dat ik ook de dameskleding verkies.
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Marco van Klaveren

Bericht door mrcsk »

Cheryl123 welkom in ons midden.
zou je u ook willen voorstellen Wie ben ik.
Die slaaphemden voor heren heb ik ook nog geweten maar nooit aan gehad.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Marco van Klaveren

Bericht door rokwens »

Beste, die slaaphemden voor heren hebben mij ruim 20 jaar terug een grote dienst bewezen. In de tijd dat de pc nog niet bestond en ik dus geen weet had van andere rok-geïnteresseerden, bestonden er wel nachthemden voor heren. Ze lagen nooit in het zicht, nooit in de etalages maar met enig zoekwerk kon je er wel eentje vinden. Of je kon ernaar vragen. Dan kwamen ze af met welgeteld één model. Dat kocht ik omdat het door mijn vrouw dan wel moest geacepteerd worden want het was herenkleding. Na verloop van tijd, nadat ze gewend was me daarin te zien, kreeg ik haar "aflaters". Terwijl de Japanners 's avonds hun kimono aantrokken was het voor mij nachthemdentijd. Lekker ontspannen op de sofa enz... In de winter een vestje of een pull erover... en dan was het rok-effect al groter. Zo ging ik stilaan verder. Nu kan je gemakkelijk mooi bedrukte long-shirts kopen voor 25% van de prijs van een nachthemd. Ze zijn leuker en aangenamer.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Marco van Klaveren

Bericht door rokwens »

MRCSK
" loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek."
Ik begrijp wat je hiermee wil zeggen maar je zinsbouw klopt niet
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Marco van Klaveren

Bericht door jan »

Cheryl123 is gewoon een SPAM-aanval van Nike. Zie de reclame eronder. De moderator zal het wel verwijderen.
Reageren is dus overbodig
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Marco van Klaveren

Bericht door Wiha »

jan reijman schreef:Cheryl123 is gewoon een SPAM-aanval van Nike. Zie de reclame eronder. De moderator zal het wel verwijderen.
Reageren is dus overbodig
Had dus al een pb-tje verstuurd met de vraag om het onderschrift te verwijderen. Kon het bericht met de titel en de plaats op het forum waar dit bericht geplaatst is ook al niet met elkaar linken. Als begin volgende week er niet gereageerd is, dan verwijder ik de gebruiker en dit onderwerp.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie