Worker kilt

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
andre
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:56
Locatie: Groningen-stad

Worker kilt

Bericht door andre »

Wie weet of de worker kilt van het merk Blaklader ( zie artekel in nieuws ) ook hier in Nederland verkocht word ? Ik ben zeer geintreseerd in deze kilt.

Andre
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Worker kilt

Bericht door Wiha »

Staat precies vermeld onder het 2e plaatje. Om deze vraag te voorkomen had ik hun website al doorgebladerd. Ik moet wel zeggen dat ik de kilt op het plaatje mooier vind lijken dan in hun catalogus (lijkt wel 2 verschillende soorten stof). Toch verwijzen ze naar dit artikel.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
andre
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:56
Locatie: Groningen-stad

Re: Worker kilt

Bericht door andre »

Ik bedoel meer zijn er ook winkes die deze verkopen. al wat ik tegen kom zijn groothandels en andere leveranciers van bedrijfs kleding waar je als particulier
niet terrecht kan om produkten aanteschaffen.En als je goed kijkt Wiha is het
wel degelijk de zelfde kilt.

andre
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Worker kilt

Bericht door rokwens »

Dit lijkt me in de goede richting te gaan.
Ik had eerder al eens gelezen dat de Schotse kilt daar ook in trek is.
Ik vroeg me ook af of het nieuws over de Zweedse kilt al ergens in de Belgische pers verschenen is. Misschien weet Kiltair
daat iets van. Zijn er mensen die contact hebben met Zweden of iemand kennen die daar woont ? Het zou wel interessant
kunnen zijn om de evolutie daar te kunnen volgen.
Ik heb de tekst en de foto op mijn weblog gezet. Hoe meer mensen dit lezen hoe beter.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
rob
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2008 14:23

Re: Worker kilt

Bericht door rob »

De worker kilt van Blåklåder is ook voor particulieren te koop. Ik heb hem gekocht voor € 82.=
Zoek op de website het telefoonnummer van Blåklåder, vraag bij welke winkel in jou buurt deze te bestellen is, ga naar de winkel bestel, wacht 2 weken en je hebt hem.
Succes. Het is trouwens een prima kilt om in te werken
Rob
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: Worker kilt

Bericht door Natuurmens »

Adres winkel nederland:
Blâkläder workweare BV, Loberingemaat 7, 7942 JD Meppel. Telefoon 0522 24 67 42 fax - 522 24 67 91 http://www.blaklader.com/nl/

Mij is het niet gelukt om ze via internet te verkrijgen heb wel de catalogus verkregen via Engenland. Staat op blazijde 29. Is het niet mogelijk om ze gewoon thuis bezorgd te krijgen en zijn het nederlandse maten?
Nou ik hoor het wel.
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
Plaats reactie