Rommel winkel in R.dam

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
roktom2
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 okt 2011 19:30
Locatie: Vlaardingen

Rommel winkel in R.dam

Bericht door roktom2 »

Achter V&D in R.dam vond ik een rommelwinkeltje met erg leuke kleding voor leuke prijzen.
Je zou het niet verwachten van zo'n winkel, maar in de kelder vind je twee rekken met kilts.
Secondhand heet deze winkel.
Je kunt daar de gekste dingen, kwa kleding, kopen.
Je kunt het zo gek niet opnoemen ze heben het, en leuke prijzen.
Voorbeeld: Kilt van echt wol: € 35,00, wel een dames kilt, maar goed geen geld toch ?
Ik sta daar elke keer weer verbaast over wat ze hebben, van leer tot latex, rubber, dansjurken feestkleding, noem maar op.
Maar ook schoenen, tassen en erg mooie truien.
Schotse wollen trui met een echte kilt kocht ik voor nog geen honderd euro, sokken hadden ze ook maar dat heb ik niet gedaan, je weet maar nooit.....
Winkelpersoneel bestaat uit een jongen man, erg vriendelijk, en een suri dame, dat is een schat.
Ze help je met alles, en een man in rok, jongen geen probleem,alles mag alles kan.
Kijk wel uit zij is een verkoopster, voor dat je het weet loop je met meer naar buiten dan dat je wilden kopen.
Mijn kilt zat niet erg goed, geen probleem, hij werd gratis op maat gemaakt.
KIJK DAT NOEM IK NOG EEN ECHTE ROK VOOR MANNEN WINKEL...
Voor mij een tien plus.
Ik ga er zo weer even na toe, ik heb een Schotse high lander rok gezien voor nog geen € 25,00, schapenwol.
Wil je het adres, mail me maar.
Ik beveel het een ieder aan.
Top winkel.
Mvg, Roktom.
Rok al vanaf 1972
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Rommel winkel in R.dam

Bericht door jan »

Het lijkt me wel leuk om er een keertje te gaan kijken maar met het begrip "achter V&D" kun je alle kanten op want het hangt af van waar je staat.
V&D ligt tussen de Hoogstraat, Rodezand, (op die hoek is de ingang), Leeuwenstraat en Westewagenstraat.
Ik ben erg slecht ter been dus voor mij scheelt het pijn in de benen als ik niet hoef te zoeken.
Ik kom vanaf de tramhalte vóór C&A dus misschien zou je even willen uitleggen waar het precies is.
"Second Hand" is niet te vinden op Google Maps.

Alvast vriendelijk bedankt, Jan
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Plaats reactie