Rok in Turnhout

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Rok in Turnhout

Bericht door dino »

Vorige week een telefoontje gedaan naar E5 mode met vraag of ze een bepaalde rok in mijn maat voorradig hadden. Dame bevestigde.
Ging dag erna naar winkel en rok lag klaar aan de kassa. Zei dat het een rok voor mij was. Geen probleem zei de oudere verkoopster.
Ik vroeg of passen kon. Tuurlijk antwoordde ze. Kwam zelfs goedkeurend kijken. Afgerekend en veel draaggneot ermee gewenst.
Collectie Libelle namelijk
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Rok in Turnhout

Bericht door jan »

Natuurlijk is zoiets geen probleem. Er zijn veel meer mannen die een rok voor zichzelf kopen dan wij denken. Een zeer grote meerderheid van rokkendragers heeft helemaal geen behoefte aan een forum.
Die verkoopster denkt alleen maar ping, kassa!
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Rok in Turnhout

Bericht door dino »

jan schreef:Natuurlijk is zoiets geen probleem. Er zijn veel meer mannen die een rok voor zichzelf kopen dan wij denken. Een zeer grote meerderheid van rokkendragers heeft helemaal geen behoefte aan een forum.
Die verkoopster denkt alleen maar ping, kassa!
Jan,
De manier van aanpak verraadt dat de verkoopster geinteresseerd is. Je merkt het verschil duidelijk aan hun eerste reactie. Ik heb de indruk dat voor jou een
rok kopen door een man al vanzelfsprekend is. Ik wil toch wel even passen en de reactie testen!!
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Rok in Turnhout

Bericht door ecokilt »

"Die verkoopster denkt alleen maar ping, kassa!"
toch relativeren. Er zijn er ook die zo vastgeroest denken dat ze je liever meteen buiten willen.
Natuurlijk denkt ze aan verkopen (dat is haar job op dat moment), maar ze zal er ook voor opengestaan hebben.
Plaats reactie