Rokken bij de Aldi

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Peter v

Rokken bij de Aldi

Bericht door Peter v »

Nieuw in de Aldi krant, van woensdag 16 t/m 18 April.
Dames jeans rok. met ceintuur. maat 36 t/m 44 MAAR 9,99 euro!!!! :o :D :D :D

Dit is een mooie manier om aan een leuke jeans rok te komen voor heel weinig.

Peter v.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Rokken bij de Aldi

Bericht door RokSterNL »

Klinkt goed. Alleen wij krijgen nooit het krantje van de Aldi.

Heb jij nu al het krantje wat voor aankomende week bestemd is ?
Peter v

Re: Rokken bij de Aldi

Bericht door Peter v »

Ja ik haal het krantje op als ik er mijn boodschappen doe. Voor mij is de Aldi het meest voordelig om mijn boodschappen te doen, dus als ik er ben, neem ik een folder mee.

Ook wel worden er pagina grootte advertenties geplaatst in het plaatselijke streek blad, bij ons "de Stienser omroeper" .
en "huis aan huis" krant.

Overigens kun je voor voordelige rokken meestal bij de zeeman, scapino, Bristol, Bentex en Wibra terecht, om maar een paar te noemen. Rokken bij de Aldi zie je zelden, daarentegen, truien, bloezen en sokken wel zeer regelmatig.
De tegenhanger van de Aldi, de Lidl, heeft ook wel eens kleding.

En dat is allemaal nieuw, en voor weinig geld. Rokken voor 10 tot 20 euro zijn niet bepaald duur. En toch nette kwaliteit.


peter v.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Rokken bij de Aldi

Bericht door RokSterNL »

Oh ja je haalt het krantje dus.

Bij ons staat er maar een enkele keer een hele pagina grote advertentie in het huis-aan-huisblad.

Ik weet dat je bij Zeeman, Bristol, Wibra enz. goedkoop een rok kunt kopen. Alleen heb ik daar al een aantal keer geen goede ervaringen mee gehad. Als je maat 38 nodig hebt, je kunt overigens de rokkken in zulk soort zaken nooit van tevoren passen, dat is al een nadeel vind ik.
Ik heb dus al een paar keer gehad dat de maat niet helemaal overeenkomstig was met de maat die dus in de rok stond. Een maat 38 bijv. valt vaker te groot. Het lijkt wel maat 40 of 42. Ik heb ooit eens een aantal rokken bij de Zeeman gekocht, nou die heb ik direkt kunnen dumpen. Zonde maar helaas. Achteraf had ik toen ook nog geen goede kleermaker bij mij in de buurt. Nu als ik weer met zo'n probleem zou zitten kan ik eventueel nu naar die kleermaker bij mij in de buurt gaan. Meestal rekent hij dan zo'n ? 10,00. De vraag is alleen dan, is die rok dan nog zo goedkoop ? Dat hangt dan af van de prijs van de rok + de vermaakkosten. Dan kan je beter in zo'n situatie een rok kopen waar die vermaakkosten als het ware al de gewone prijs van de rok zijn, en dan heb je misschien nog een iets betere kwaliteit van een rok. Het is altijd even rekenen.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rokken bij de Aldi

Bericht door Wiha »

Wel eens gedacht aan http://www.aldi.nl ? Klik vervolgens op 'Aldi actueel' en scroll naar beneden voor de aanbiedingen van 16 april. Lijken me op spijkerrokken van knie lengte.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Rokken bij de Aldi

Bericht door RokSterNL »

Bedankt. Alleen was ik van mening dat daar niet alle aanbiedingen op zouden staan die ze hebben.

Okay ik zal eens kijken.
Peter v

Re: Rokken bij de Aldi

Bericht door Peter v »

Voor rokSter en natuurlijk alle anderen, er zijn in bijna alle zaken pas hokjes, gewoon passen. Natuurlijk meten is ook weten. Neem je eigen taille maat op, controleer dat met een rok die goed zit, meet vervolgens die rok secuur op, plat gelegen, noteer die beide maten, je eigen en die van de rok, vervolgens, met een meet lint ( die ik standaard altijd op zak heb ) , kun je rokken in een winkel ook op precies de zelfde manier opmeten. Dan zal het in de meeste gevallen ook de juiste maat zijn. De zeeman heeft bij ons geen pas hokjes, maar doen totaal niet moeilijk over terugbrengen, met kaartjes etc, natuurlijk.

Peter v.
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Rokken bij de Aldi

Bericht door ecokilt »

Ik ben bij zeeman al vaak gaan ruilen - geen probleem.
En ik heb ook zo'n lintmeter op zak (afgeknipt op 50 cm) - je kan dan altijd 1/4 van de omtrek meten)
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Rokken bij de Aldi

Bericht door Roktom »

Rok bij wibra gekocht die niet past, kaartjes er aan laten zitten en je bon bewaren, kan je altijd omruilen.
Bij winkels als Wibra. Zeeman enz. kan je als man gerust een rok kopen, zij doen daar niet moelijk over, is mijn ervaring.
Ik sta zo vaak te kijken bij de dames rokken, doen die turkse mannen ook.
Zij kopen kleding voor hun vrouw, dus ik ook, voor mij zelf.
Alleen weten ze dat niet, nou goed toch.
Nee je heb daar geen enkel probleem.
Kijk vooral nu, opruiming!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Plaats reactie