Naar Hasselt

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Naar Hasselt

Bericht door dino »

Vanmorgen met de bus naar Hasselt. Na een wandeling door de stad, even langsgelopen bij
H&M. Verkoopster vraagt of ik iets speciaal zoek? Ik antwoord dat ik naar een effen rok tot op de knie zoek
Kom maar effen mee. Mooie blauwe rok met plooi in. " Ken je je maat?" Vraagt ze zeer geïnteresseerd.
Past u maar even. Kom buiten en goedkeurende knik dat hij mij leuk staat
Zo weer een nieuwe rok
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Naar Hasselt

Bericht door jan »

Natuurlijk willen wij weten of je hem hebt laten inpakken of gelijk hebt aangehouden.
Dat laatste lijkt mij gezien de kou niet erg waarschijnlijk.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Naar Hasselt

Bericht door dino »

[quote="jan"]Natuurlijk willen wij weten of je hem hebt laten inpakken of gelijk hebt aangehouden.
Dat laatste lijkt mij gezien de kou niet erg waarschijnlijk.
Jan.[/quote

Natuurlijk ingepakt. Was onverwachte koop en had geen panty's mee om de koude te trotseren.
Het ging er vooral om dat de verkoopster blijkbaar ervaring had met mannen die om een rok
kwamen. Ik had zelf .ook wel naar rokken kunnen uitkijken. Maar de verkoopster laten helpen
Is leuker. Deze dame wist duidelijk hoe het moest.
Gisteravond wandeling in de natuur met ROK EN ':PANTY.......
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Naar Hasselt

Bericht door Jos »

dino schreef:Het ging er vooral om dat de verkoopster blijkbaar ervaring had met mannen die om een rok
kwamen.
dat kan best, maar het is ook heel belangrijk hoe je zelf overkomt; jij laat blijken, dat je het heel normaal vind een rok te kopen, waardoor de verkoopster ook heel natuurlijk kan reageren.

in ieder geval alweer een hele positieve ervaring ;)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Naar Hasselt

Bericht door jan »

Hier blijkt maar weer uit dat er heel wat mannen zijn die rokken kopen en dragen, over de hele wereld.
De rokkendragers die een forum bezoeken zoals wij vallen qua aantal daarbij in het niet.
Al die verkoopsters hebben het allemaal al honderden keren meegemaakt en kijken nergens meer van op.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Naar Hasselt

Bericht door dino »

jan schreef:Hier blijkt maar weer uit dat er heel wat mannen zijn die rokken kopen en dragen, over de hele wereld.
De rokkendragers die een forum bezoeken zoals wij vallen qua aantal daarbij in het niet.
Al die verkoopsters hebben het allemaal al honderden keren meegemaakt en kijken nergens meer van op.
Ik denk ook dat voor vele verkoopsters een rok voor mannen geen verrassing is. Hun reacties zijn heel gewoon en
niet ze willen je zeker helpen, soms vertellen, ze dat de maat correct is bij het passen.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Naar Hasselt

Bericht door sam »

En Dino, is de rok bevallen tijdens wandeling in de natuur?
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Naar Hasselt

Bericht door dino »

8inderdaad Sam, maar gezien het reeds duister was, had de opzet weinig nut. Me laten zien en vooral in rok!!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Naar Hasselt

Bericht door sam »

Ja maar het dragen van rokken is ook een kwestie van wennen op zich. Toen ik 3 jaar geleden voor het eerst een rok aantrok moest ik wennen om hem te dragen, ook bij het zitten en bij het wandelen. Ik ontdekte voor mijzelf dat het wel relaxed zat en ik ben er zo nu en dan verder mee gegaan. dat wil zeggen dat ik er op een gegeven moment mee naar buiten ben gegaan. Eerst brieven posten in het donker (en dat kwam omdat het najaar was en dus vroeg donker). Was weinig tot geen kans dat ik werd opgemerkt maar dat was ook niet de doelstelling. Ik wilde - zoals dat zo mooi heet- toen ervaring opdoen. Pas later ben ik ook overdag in de openbaarheid verschenen. Meestal wandelen. vervolgens fietsen. Ja en da nin rok op een herenfiets dat was nog een hele kunst! in de loop van de tijd veel gewandeld in rok, in combinatie met een panty en een regenjas erover heen.
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Naar Hasselt

Bericht door dino »

Ik heb nooit moeten wennen aan rokken, de ene zit beter dan de andere. Op een gegeven ogenblik wordt de drang groter om een rok te kopen. Dat verloopt stroef. Je weet niet hoe het moet. Je vreest negatieve reacties
van de verkoopsters. Daarna koop je vlotter en vlotter rokken. Voor het in het openbaar komen zie je dezelfde tendens.
Steeds vlotter. Alleen weet je nooit hoe mensen gaan reageren. Mijn vrouw aanvaard het nu vlotjes
Zo had ik geen kousen aan gisteren en ze vroeg me toen ze thuiskwam waarom ik geen nylons had aangetrokken.
Plaats reactie