Naar Hasselt

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Naar Hasselt

Bericht door sam »

Ja je zou het niet verwachten, maar vrouwen zijn dan op onverwachte momenten zeer coachend. Nu met die kou draag ik wat minder rokken, maar gisteren toch weer even de stoute schoenen aangetrokken (+rok en panty) en dan merk je toch wel dat het ook met koude zeer comfortabel is.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Naar Hasselt

Bericht door musa »

Eerlijk gezegd vind ik het meer comfortabel als het koud is dan als het "wat warmer word,ook wat ik raar vind dat hoe kouder hoe korter de rokken worden bij de vrouwen wel met panty's natuurlijk. :D
Raar is ook dat ik meer en meer let op wat de vrouwen dragen van rokken :D
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Naar Hasselt

Bericht door sam »

musa schreef:Eerlijk gezegd vind ik het meer comfortabel als het koud is dan als het "wat warmer word,ook wat ik raar vind dat hoe kouder hoe korter de rokken worden bij de vrouwen wel met panty's natuurlijk. :D
Raar is ook dat ik meer en meer let op wat de vrouwen dragen van rokken :D
Je slaat de nagel op zijn kop. Vandaag ook de deur uit geweest in een spijkerrok met panty en stevige schoenen. Er was ook maar niemand die wat had op te merken, teriwjl ik toch ook wel wat winkels in ben geweest. Inderdaad doe ik ook de waarneming dat vrouwen met dit koude weer vrij korte rokken dragen (korter dan die van mij) en met dikkere panty's. (vanaf 60/70 den). Nu ben ik als fan van mooi vrouwen altijd gefocust op vrouwen en wat ze aan hebben.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Naar Hasselt

Bericht door musa »

Zondag heb ik ook een uitstapje gedaan en ik heb ook wenig of geen reactie gehad ,ben ook ergens binnen gegaan om een koffie te drinken en een winkel binnen gegaan buiten een paar veraste blikken heb ik geen reactie gehad.
Ik had een zwarte wintermantel en een grijze muts aan ,donkerblauwe spijkerrok en zwarte panty's den 40, en donkere wandelschoenen met gele schoenkoorden (veters) of hoe noemen jullie dat :P
Ik kijk ook graag naar vrouwen die een leuke korte rok aanhebben :D :twisted: :D
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Naar Hasselt

Bericht door sam »

Ja en tegenwoordig valt er wat dat betreft genoeg te genieten en het brengt mij ook weer op leuke creatieve ideeen. Mijn persoonlijke ervaring leert mij dat als ik in de wintertijd een rok met een wat dikkere panty aan heb met een winterjas daarover dat ik weinig opval en ook weinig bekijks heb.
Plaats reactie