Rokken dragen en kopen

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
johan787
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jun 2013 16:35

Rokken dragen en kopen

Bericht door johan787 »

Hallo allemaal,

zoals jullie kunnen zien heb ik mij net, eindelijk na maanden meelezen, toch aangemeld voor het forum. Ik heb veel gehad aan het lezen van ervaringen van mede rokdragers en wilde zelf ook mijn ervaringen en tips met jullie delen. Omdat ik zelf leraar ben van beroep, kan/mag ik hier niet mijn rokken dragen. Gelukkig ben ik sinds een aantal jaar daarbuiten wel een 'openbare' rokdrager wat mij goed bevalt. Een aantal rokken die ik heb, heb ik flink geld voor moeten betalen, weer andere heb ik voordelig op de kop getikt. Wilde jullie ook even de tip geven om eens hier te kijken, waar ik veel aan gehad heb. Op dit moment zit er niets naar mijn smaak in de collectie, veelal erg vrouwelijk, maar ze veranderen regelmatig en ikzelf heb een groot deel van mijn rokken hier vandaan.

Daarnaast wil ik voor degene die nog niet openbaar durven met hun rokken zeggen: kies voor je eigen gevoel. Heb je behoefte om in het openbaar ook je rokken te kunnen dragen, doe dit gewoon! Natuurlijk zijn er mensen die het raar vinden of op een of andere manier totaal verkeerd reageren, maar het gaat hier om JOUW geluk, en dát gaat boven alles.

Groetjes
'You're not normal' 'What if I told you that normal is just not the thing I am trying to achieve'
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Rokken dragen en kopen

Bericht door Ricky »

Goeie tip Johan,ik kon die shop nog niet.
Stoere mannen dragen een rok
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: Rokken dragen en kopen

Bericht door Ben »

De beredenering van jouw geluk kan ik wel volgen, maar negatieve reacties naken veel kapot. Ik denk dat het goed is om naar een omgeving te gaan waar mensen komen die minder problemen hebben met hoe jij je kleedt. Het mijden van jeugd helpt.

Op de bijgevoegde website zie ik trouwens alleen vrouwen rokken, of kijk ik niet goed?
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Rokken dragen en kopen

Bericht door Jos »

leuke site Johan, die kende ik ook nog niet en nog goedkoop ook, de meeste andere webwinkels zijn duurder.
Jammer, dat ze inderdaad niet zoveel keus hebben voor ons.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
johan787
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jun 2013 16:35

Re: Rokken dragen en kopen

Bericht door johan787 »

Daar heb je ook wel helemaal gelijk mee Ben, reacties kunnen veel kapot maken. Maar ik denk dat jezelf verstoppen en anders voordoen ook behoorlijk funest kan zijn. Het zou gewoon zo moeten zijn dat het meer geaccepteerd wordt, maar daar vechten we nog voor!

En klopt, momenteel niet echt wat voor ons in de collectie. Maar naar mijn ervaring verandert dit regelmatig en zit er wel weer eens wat tussen!
'You're not normal' 'What if I told you that normal is just not the thing I am trying to achieve'
Plaats reactie