Mexx A'dam heeft mannenrok in de etalage

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Mexx A'dam heeft mannenrok in de etalage

Bericht door Wiha »

Afgelopen zondag bij Mexx in Amsterdam een mannenrok in de etalage gezien. Binnen niets gezien en vragen wilde mijn vrouw niet hebben omdat zij het nog niet helemaal accepteert. Maar is wel bijzonder vind ik. Mijn vrouw viel het op trouwens. Onderstaand een foto ervan.
Mexx etalage met mannenrok
Mexx etalage met mannenrok
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Mexx A'dam heeft mannenrok in de etalage

Bericht door dino »

De rok wordt aangeboden als vrouwenrok die het midden houdt tussen mannenbroek en wa-lijn rok. Kan dus best een
mannenrok worden!!
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mexx A'dam heeft mannenrok in de etalage

Bericht door WesleyN »

Ik zag laatst twee rokken bij H&M op de mannenafdeling. Of ze ook voor bedoeld waren of per ongeluk verkeerd. Maar het waren lange rokken. Een zwarte en een grijze. En het was zeker niet mijn smaak.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Mexx A'dam heeft mannenrok in de etalage

Bericht door dino »

WesleyN schreef:Ik zag laatst twee rokken bij H&M op de mannenafdeling. Of ze ook voor bedoeld waren of per ongeluk verkeerd. Maar het waren lange rokken. Een zwarte en een grijze. En het was zeker niet mijn smaak.
Misschien wil men de rok zo promoten om de verkoop te stimuleren. Ik ga designwinkels binnen en vraag naar een rok voor mij. Meestal zeer behulpzaam
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Mexx A'dam heeft mannenrok in de etalage

Bericht door Ricky »

Leuk om te zien dat er steeds meer aandacht komt voor mannen in rok in winkels in Nederland.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mexx A'dam heeft mannenrok in de etalage

Bericht door WesleyN »

Wat mij betreft nog lang niet genoeg. Zelfs een skinny jeans wordt nog niet door iedereen begrepen. Ik draag ze heel veel in mijn vrije tijd.

Mijn vrouw wil dat ik mij hetzelfde kleedt als de mannen van haar vriendinnen. Maar dat zijn heel andere soort mannen als ik. En ik wil niet op hun lijken. Ik ben hun niet. Wat moet je daar mee? Zij vindt hun ook geen leuke mannen. En dan toch hetzelfde gekleed?! Een beetje macho mannen en ik vind ze nog onpersoonlijk ook.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie