Mannenlegging in de etalage bij H&M (Kopenhagen)

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Mannenlegging in de etalage bij H&M (Kopenhagen)

Bericht door WesleyN »

Wij waren afgelopen week in Kopenhagen.

Ik maakte met een stel (familie van vrienden) een avondwandeling door de binnenstad van Kopenhagen. De man van het gezelschap zag een vest in de etalage bij een mannenkledingwinkel van H&M. Tot zijn verbazing waren de poppen gekleed met een mannenlegging. Ik zei dat er al verschillende artiesten in leggings rondlopen, zoals Lenny Kravitz en diverse mannelijke hip-hop artiesten.

Het stel woont al 10 jaar in Afrika in een boerderij en zijn reeds de 60 gepasseerd en zijn niet over alles en nog wat op de hoogte.

Als je Kopenhagen inrijdt was het eerste wat me opviel, dat de mensen redelijk modieus gekleed zijn. Hun favoriete kleur is echter zwart.

Maar die leggings vond ik toch weer stap voorwaarts in de modebranche. Er waren 2 poppen in leggings gekleed. Eentje met zo'n hangende "kruis" en de andere had een rits aan de onderkant van de pijpen. En de pijpen bij de tweede leek een beetje te lang voor de pop. Verder viel me op dat ze korte bruine laarzen droegen en zij hadden diverse lagen bovenkleding aan, een shirt, overhemd en een vest of iets dergelijks.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie