Gardenkilt

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Gardenkilt

Bericht door Ludwigcw »

Hallo allen,

Het laatste jaar heb ik hier niks meer gepost, maar ik heb zeker niet minder rokken gedragen en zeker nu met het warm weer
rok ik er bijna dagelijks op los. :P

Nu had ik voor vadertjesdag een gardenkilt (1474) van blaklader gekregen. Een rok waar ik wel naar uitkeek, stoer, voorzien van grote zakken waar je een halve gereedschapskoffer in kwijt kan en van stevig stof. Daar ik nogal graag karwei en knutsel ( vooral om en rond het huis ) bleek dat iets geschikt voor mij.
Nu ( de oudere leden hier op het forum weten dit ) heb ik huids problemen die ontstaan door het dragen van harde stoffen. Dus broeken zijn voor mijn bijna niet draagbaar. Leggings zijn ideaal en treggings nog net doenbaar, maar een rok in juiste vorm en stof het beste draagbaar voor mij.
Maar dit gaat niet op voor de gardenkilt. De stof is te hard voor mij vel en door het hoger gewicht weegt dat ook meer door op mijn heupen, zodat die na een dag dragen al rood geïrriteerd zijn.
Het is een rok uit stevig materiaal die zeker tegen een stoot kan en niet vlug zal verslijten, maar niet geschikt voor mijn baby velletje.
Hierbij verkoop ik hem terug, éénmaal aangehad!
Indien iemand geïnteresseerd kan je mij mailen.

lauwaertludwig@telenet.be

Speficicaties:

Kwaliteit: 55% recycled Polyester/45 % Katoen, 268 g/m2
Kleur: 4699 Army green/Zwart
Maat: C52
Twee zakken met plooi aan de voorkant
Achterzakken met CORDURA® versterking
Telefoonzakje
Duimstok zak met CORDURA® versterkt
D-Ring

Vraagprijs : €35

Afbeelding

Groetjes,
skirtlover
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 apr 2014 15:44

Re: Gardenkilt

Bericht door skirtlover »

Hallo Ludwigcw,

Het zal niet meer, maar als die rok nog te koop is wil ik hem wel overnemen.
Ik hoor het wel,

Gr.. Skirtlover.
Peter, die heel blij is dat een rok nu kan voor de man.
Plaats reactie