Webshop rokken

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2013 14:51
Locatie: Utrecht

Webshop rokken

Bericht door Arie »

Weet iemand hier een online webshop waar je leuke rokken kan bestellen? Ik ben op zoek naar een paar rokken voor in de winter en ik koop ze nog liever niet in de winkel. Alvast bedankt!

Gr. Arie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Webshop rokken

Bericht door Jos »

Hoi Arie,

hiervoor kun je terecht bij vrijwel elk postorderbedrijf, zoals ik zelf ook regelmatig doe en niet goed: terug sturen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Webshop rokken

Bericht door WesleyN »

Tegenwoordig kan je ook bij kledingzaken als H&M, Men At Work of Zara terecht (via Internet). H&M stuurt ook gratis gidsen naar je toe.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Webshop rokken

Bericht door jan »

Arie, je kunt ook eens buurten bij www.beslist.nl waar je vrijwel alle rokken van de internet-aanbieders bij elkaar kunt vinden.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Arie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2013 14:51
Locatie: Utrecht

Re: Webshop rokken

Bericht door Arie »

Bij veel van die bekende webshops (zoals H&M) vind ik de rokken te vrouwelijk. Ben vooral op zoek naar een simpele en wat langere spijkerrok (voor de winter). Maar ik ga zeker even op jullie voorgestelde sites kijken ;)
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Webshop rokken

Bericht door Jos »

je kunt natuurlijk ook altijd op marktplaats kijken, daar worden ook veel spijkerrokken verkocht.
Ik adviseer wel voor de koop te sluiten de bandmaat te laten meten.
Dit is de meest betrouwbare methode om te kijken of hij past. Gebruik hier voor jezelf een goed passende rok en daar de bandmaat van. De een meet enkel, de ander dubbel. Bijv. maat 44 heeft meestal een bandmaat van 44 cm of 88 cm afhankelijk van de manier van meten
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Webshop rokken

Bericht door WesleyN »

Arie schreef:Bij veel van die bekende webshops (zoals H&M) vind ik de rokken te vrouwelijk.
Je hebt wel gelijk. H&M is inderdaad wel op vrouwelijk en slank gericht. Zelfs de (trendy) herenkleding is vrouwelijker dan bij Jack & Jones. De beste vriendin van mijn vrouw, was wel een beetje jaloers dat ik mijn kleding gewoon bij H&M kan kopen, terwijl zij toch een normaal figuur heeft. Maar ik houd het wel op basiskleding als het om rokken en dergelijke gaat. CoolCat heb ik niet eens genoemd. Want dat is veel meer gericht op "echte" modieuze mannen en "echte" modieuze vrouwen. Daar koop ik ook weleens "echte" modieuze mannen kleding.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Arie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2013 14:51
Locatie: Utrecht

Re: Webshop rokken

Bericht door Arie »

Ik ben op beslist gaan zoeken naar rokken en toen kwam ik op de webshop Mona Mode een paar simpele en wat langere rokken tegen. Toevallig zei mijn vrouw dat ze daar af en toe ook wel eens wat bestelt dus we hebben nu maar samen een bestelling geplaatst ;). Ik heb de zwarte spijkerrok op de tweede pagina onderin besteld en de blauwe spijkerrok op de laatste pagina. Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Webshop rokken

Bericht door WesleyN »

Leuk dat je dat samen met je vrouw bestelt...
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Arie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2013 14:51
Locatie: Utrecht

Re: Webshop rokken

Bericht door Arie »

WesleyN schreef:Leuk dat je dat samen met je vrouw bestelt...
Het heeft even geduurd voordat ze het accepteerde. Maar nu kijkt ze zelfs af en toe mee als ik naar rokken zoek!
Plaats reactie