Otto site

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
andre
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:56
Locatie: Groningen-stad

Otto site

Bericht door andre »

Heb ff wat rond gesnuffeld op de Otto site (http://www.otto.nl) en kwam daar 2 leuke denim rokjes tegen .

bestel nr 213 316 82 en bestel nr 202 864 73

en er stond ook nog een mooie cargo rokje op

bestel nr 740 610 74

nu mijn vraag dit zijn vrowelijke rokken ( staat onder vrouwen mode ) maar vallen deze rokjes ook in onze doel groep ???? ik wil me wel een van deze aanschaffen ( mn eerste sinds de mislukte otto mannen rok ) maar wil dr graag een mening over en ik zit nog ff te klooien me de taille maten hoe los ik dit op ( heb zelf 31-32 van spijker broeken )

graag jullie reaktie

Andre
Peter v

Re: Otto site

Bericht door Peter v »

Hallo Andre, Ik zal wat vaker stukken plaatsen, waarin ik probeer af te tasten wat anderen "de" mannen rok vinden, en hoe ik er na kijk.
Wij moeten zeker de rok niet gewoon hetzelfde beoordelen als de bekende spijker broek. Een rok is iets totaal anders.

Persoonlijk vind ik heel veel rokken kunnen, als er maar niet een kant randje op is gezet, of overdreven ronde zakken, dat soort opvallende details die niet echt zo mannelijk zijn.

De eerste rok, van st Oliver, ( bij V&D te koop ) Kun je gewoon mee nemen naar de pas hok. is ook een mooie rok. Ik vind zelf b.v. de bewerking op de achter zakken mooi, maar het kan zijn dat mannen die het super mannelijk willen houden dat nu juist te vrouwelijk vinden.... kwestie van smak. De zakken voor op idem dito. gelukkig iets hoekig, dus niet al te tuttig. Eigenlijk wel "stoer", het is maar net hoe je het wilt bekijken.

Ja de tweede rok vind ik wel wel een mooie stoere rok, en al zijn er geen normen.. wat een raar woord.. :x voor heren rokken, ik weet zelf niet of de knopen wel """""kunnen"""""", maar waarom niet eigenlijk!!!!!!!!!!!!! Het heft wel wat!

Ik wet niet hoeveel tijd je hebt, of hoe zeker je zelf bent, maar het is geen enkele probleem om als man in dames mode winkels te snuffelen tussen de rokken. En zelfs passen zal veelal geen probleem moeten zijn. Ik heb het amper zelf gevraagd, maar een keer was ik aan het kijken tussen de rokken, en het kwam ter sprake, zo van is er wat leuks tussen? En ik flapte het eruit, en zei: ik draag tuis rokken. "wat zegt u?"Ik draag thuis rokken. O. Als je passen wilt is dat geen enkele probleem. Heel vriendelijk. Maar handig is net als bij V&D, C&A, pas hokjes die je zo binnen kunt lopen, anders pak je een rok die je wilt, en pak vervolgens een heren kledingstuk, en ga dan naar de heren pas hok. Ik heb bij Bristol en Scapino meerdere mooie en niet dure spijker rokken gekocht, en allemaal gepast. Gewoon de taille opmeten terplaatse, enkel gemeten, en dan naar de pas hok. Passen is nog altijd het beste. Het went nu met mij, maar het komt er op neer dat je voor je zelf zeker bent dat je een rok wilt kopen, en daar ga je voor. je bent eigenlijk net zo'n klant voor de verkoper als een vrouw is. Hoe zelfverzekerder je bij de kleding kijkt, hoe minder dat de verkopers zich afvragen wat die man daar doet, of hij hulp moet hebben met iets. En trek je niets van andere vrouwen aan in de winkel. Als er nog maar een van de juiste maat hangt, pak het snel beet, anders grist een ander het voor je neus weg!

Ik heb nog niet via een post order bedrijf gekocht, wel van markt plaats, en ebay. Daar vraag ik naar de ontspannen en gespannen taille maat. Ik weet wat mijn taille maat is, in cm's en zo kan ik na gaan of het waarschijnlijk past of niet.

Bedoel je de Cargorok, FLASHLIGHTS ?
2 klepzakken, 2 steekzakken en 2 blaasbalgzakken achter. Lengte ca. 54 cm. Zeer lage taille. Puur katoen. Kleur: bruin.
Die lijkt mij een mooie rok voor oa de vacantie.

Je kunt niet zo maar op de kleding maat af gaan. maat 44 is soms een taille van enkel 48 cm, en weer en ander is 43 cm.
Goed de maat aanwijzingen van de site volgen, en mocht het al niet de juiste maat zijn, ik denk dat de omruil service wel goed is, bij b.v. nekkerman, otto, wehkamp.

success, en anders weer vragen.
Vr. Gr.
Peter v.
Plaats reactie