Herenrokken in de catalogus.

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
elliss
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 jun 2015 12:43

Herenrokken in de catalogus.

Bericht door elliss »

Niet bepaald een groot assortiment maar elk begin, hoe klein ook, is een stap in de goede richting.
Niet bepaald "my cup of tea" maar voor de liefhebbers...

http://www.beslist.be/products/mode/mod ... ode~432483

Groetjes, elliss
Je kan beter groot zijn in kleine dingen...
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door rokwens »

Ja, ik zag het ook. er is een afdeling rokken geplaatst bij herenkleding.
Misschien is er een mogelijkheid om hen te vragen daar iets méér dan 3 stuks onder te brengen.
De drie aangeboden rokken zijn "kiltachtigen". Wellicht is er wel méér mogelijk.
Misschien kunnen ze de longshirts, die je nu toch wel vaak ziet, onderbrengen bij herenjurken.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door WesleyN »

Oppassen met de beslist site. Deze heeft niet zo'n geweldige zoekmechanisme. Ze kunnen af en toe heel andere dingen tonen, dan dat je absoluut niet gevraagd hebt. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om op een pagina bijvoorbeeld letterlijk de tekst te zoeken in een pagina, zoals "heren rok". Inclusief aanhalingstekens. En als je het verkeerd spelt, dat moet dan het probleem van de gebruiker zijn.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door jan »

Met de rode en blauw/groene kilts kun je je niet vergissen.
Als niemand deze prima uitziende kilts koopt verdwijnen ze weer uit de catalogus.
Ik heb me dus opgeofferd en er eentje besteld. ;)
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door Yvan »

Ik heb me net deze aangeschaft: http://www.large.be/art_291700/

Grtz
Yvan
Real men wear skirts
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door Snarf »

Misschien is bestellen inderdaad de juiste methode om te laten blijken dat er een markt voor bestaat en spoort dit hen en hun collega's aan om een ruimer assortiment aan te bieden. Ik kijk met interesse uit naar jouw ervaring om - indien deze positief is - uw voorbeeld te volgen. Proficiat met uw initiatief.
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door Yvan »

Bedoeling is om deze kilt te gebruiken om openbaar te gaan. Met een "gewoon" rokje ziet Marina (mijn echtgenote) het niet zitten, maar met een echte kilt ziet ze het wel zitten. Het ligt een beetje in mijn natuur om mijn grenzen steeds te verleggen, eerst de panty, nu de rok ;)
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door jan »

Inderdaad een goed idee. Het publiek "weet" dat een kilt een mannenkledingstuk is.

Jij hebt dus deze besteld
291700a-emp.jpg
291700a-emp.jpg (11.5 KiB) 15421 keer bekeken
En ik deze
282566-emp.jpg
Leuk! Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door Yvan »

Hoi Jan, leuk, de kilt die jij besteld hebt is ook mijn volgende keuze en waarschijnlijk zal de rode kilt ook wel in de collectie terechtkomen. Marina gaf de voorkeur aan de zwarte om de eerste stappen in de openbaarheid te zetten.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door WesleyN »

Als mijn vrouw met zo'n voorstel komt, zal ik direct toehappen... Ga je die ook dragen met panty's? Of ga je straks je benen laten zien?
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie