Herenrokken in de catalogus.

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door Yvan »

WesleyN schreef:Als mijn vrouw met zo'n voorstel komt, zal ik direct toehappen... Ga je die ook dragen met panty's? Of ga je straks je benen laten zien?
De eerste pogingen in het openbaar zullen met de blote benen zijn. Marina zal zich heel wat beter op haar gemak voelen als ik het in begin doe zoals het hoort. Na een paar weken ga ik er een panty beginnen onder dragen, eerst subtiel een, bijna, onzichtbare 15 den en daarna stilaan donkerder en dikker.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door john »

Een kilt draag je toch niet met panties !!!!!!

John
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door Yvan »

Gisteren bericht gehad dat mijn kilt al onderweg is, ik wacht nu op een bericht van mijn Kiala-punt. Prima systeem die Kiala-afhaalpunten, mijn echtgenote en ik zijn elke dag werken en het was soms een heel gedoe om aan je pakje je geraken als het met koerierdienst verzonden werd. Kiala- en andere afhaalpunten beginnen stilaan deftig ingeburgerd te geraken in België.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door jan »

Helaas, ik heb mijn kilt binnen maar hij gaat even snel weer terug:
Op het plaatje ziet hij eruit als knielang maar hij valt bij mij nét boven de enkels. Bovendien is hij loeizwaar.
Hij is wel netjes afgeleverd met de plooien vastgezet door een rijgdraad.

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door Yvan »

jan schreef:Helaas, ik heb mijn kilt binnen maar hij gaat even snel weer terug:
Op het plaatje ziet hij eruit als knielang maar hij valt bij mij nét boven de enkels. Bovendien is hij loeizwaar.
Hij is wel netjes afgeleverd met de plooien vastgezet door een rijgdraad.

Jan.
Ik heb voor de bestelling de lengte van de kilt even opgemeten en voor mij blijkt de lengte te kloppen, 61 cm valt iets onder de knie. Mijn lichaamslengte is 1,80 meter. Bij de groene kilt blijkt de lengte te variëren naargelang de maat.

Yvan
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Herenrokken in de catalogus.

Bericht door Yvan »

Een half uurtje geleden bericht gehad dat mijn kilt binnen was. Net even gepast en hij zit echt perfect, zowel maat als lengte. De kilt zit ondertussen al in de wasmachine voor zijn eerste rondje. En inderdaad John panty's passen er niet onder. Een paar stevige boots en stevige, lange sokken gaan er beter bij.

NB: Er zat een coole catalogus bij met de verkrijgbare kleding en snuisterijen. Marina is hem al een uur aan het doorbladeren en vindt steeds wat anders wat zij leuk vindt :lol:

Yvan
Real men wear skirts
Plaats reactie