Omslag rok voor mannen bij ZARA

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Omslag rok voor mannen bij ZARA

Bericht door Ludwigcw »

Zara, heren New collection, shorts

Onder shorts "Dark rok".

link: http://www.zara.com/be/nl/collectie-aw1 ... 84037.html

Het word echt stereotype mannelijke voorgesteld. Ikzelf zou nooit zichtbaar kuitsokjes dragen, dit maakt visueel je kuiten dikker.
Maar de meeste mannen krijgen deze kousen niet meer uit en dragen dit zelfs in sandalen (horror!!!) . Dus zit Zara met de
visuele voorstelling van de rok wel goed als ze de doorsnee man wil bereiken. Het is eindelijk eens een rok zonder een broek eronder.

Grts

Ludwig
Gebruikersavatar
john k 1963
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2016 18:16

Re: Omslag rok voor mannen bij ZARA

Bericht door john k 1963 »

Deze omslagrok ziet er goed uit, maar mijn smaak is het niet. Heb laatst een wikkelrok gekocht bij Shoeby deze zit vind ik persoonlijk beter dan die omslagrok de wikkelrok kostte me 20 euro dus hier was niets van te zeggen.

Groetjes

John k 1963
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Omslag rok voor mannen bij ZARA

Bericht door WesleyN »

Ik vind hem hartstikke meevallen. Ik zou hem zelfs kunnen dragen als een soort compensatie. Okay. mijn rokken vind ik mooier. Maar dit gaat echt de goede kant op.

Inderdaad jammer van die sokken.

Ik draag korte laarsjes, soort van boots, met blote benen. Dan kan je sokken dragen die je (bijna) niet ziet. Goed tegen zweetvoeten. Maar sandalen draag ik toch al niet. Zeker niet met sokken.

De link deed het bij mij niet. http://www.zara.com/be/nl/collectie-aw1 ... 84037.html
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Omslag rok voor mannen bij ZARA

Bericht door rokwens »

Ik vind dit een prima initiatief en ik had het niet verwacht van Zara, maar ik zie dat de rok staat onder het item UITVERKOOP. Wat bedoelen ze daarmee ? Dat hij al lang in de rekken hangt en niet verkocht werd en dus in de solden gaat ? Dat is jammer dan dat we dat nu pas te weten komen. Ik vind dat we dit initiatief moeten steunen door de rok te kopen zodat Zara ziet dat er voldoende respons is en daardoor blijft doorgaan met andere modellen. Als we altijd alles afketsen als niet mooi en "het kan beter", dan smoren we elke nieuwigheid in de kiem. 40€ is nu ook het einde van de wereld niet he. Een kwalitatieve rok mag toch iets kosten.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Omslag rok voor mannen bij ZARA

Bericht door Ludwigcw »

Rokwens,

De rok staat onder collectie AW16 (wil zeggen nieuwe collectie herfst - winter 2016). En is dus niet in uitverkoop !!
En ja, vlak erboven staat er uitverkoop. Maar als je daar op klikt gaat er ook een heel menu open
met de huidige solden.

Maar je hebt gelijk dat we voor de schappelijke prijs, zeker niet moeten laten om er een te kopen.
Al was het maar om te late blijken dat er een markt voor is.

Grts,

Ludwig
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Omslag rok voor mannen bij ZARA

Bericht door Ricky »

Ziet er goed uit deze rok,vind het een beetje een kruising van een rok en een lende doek hebben. Wat ik geen slecht idee vind dit ontwerp om te verkopen. Je kunt nu niet zo gauw een verwijzing naar de vrouwenrok doen. Denk dat ik in mijn vakantie maar een bezoekje aan de Zara doe.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Omslag rok voor mannen bij ZARA

Bericht door john »

Afgezien van het gegeven dat ik zelf niet zo gecharmeerd ben van deze Dark Rok, wordt ik ook niet veel wijzer van de maten M of L.

John
Plaats reactie