Utilikilts te koop in Nederland

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Sybren Vis
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2008 14:35

Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door Sybren Vis »

Hallo,

Wij van The house of Carrynette kondigen met vreugde aan dat wij per gister als een van de eersten in Europa Authorised Dealer zijn geworden van Utilikilts uit Amerika.

Dus naast de traditionele Schotse kilts kun je over een paar weken bij ons de Amerikaanse Utilikilts in Real Life aanschouwen. We zullen 3 modellen op voorraad hebben, als begin, en een paar maten.
De modellen die we gaan voeren zijn de Original, de Mocker en de Workmanskilt.

Mocht je interesse hebben, neem dan contact met ons op.

Groetjes,

Sybren en Annette,
The House of Carrynette, Leeuwarden
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door Ludwigcw »

Dat is nog eens goed nieuws !!!

:D

Ludwigcw
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door RokSterNL »

Zeker weten. Als het net zo'n doorslaand succes wordt als dat het in de States is, volgt er van zelf meer.
Peter v

Re: Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door Peter v »

Dat is leuk! ik kom heel vaak in Leeuwarden en fiets daar ook vaak dichtbij. Zal zeker even om het hoekje kijken over een paar weken. Die kilts zijn trouwens "niet bepaald goedkoop" maar wat kost een regulier spijker broek tegenwoordig? :? :shock:
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door RokSterNL »

Ik heb even 'Mocker kilt' als voorbeeld genomen en ingetoets op Google en kwam deze link tegen. Hierop staan een aantal prijzen. Alleen weet ik natuurlijk niet of de Mocker kilt erbij staat die straks te koop zal zijn. En nu ben ik ook niet zo goed in het omrekenen van de Dollars naar de Euro. Dus kan ik ook niet bepalen of het duur is.
Wie heeft daar wel verstand van hoeveel bijv. $ 61,00 is ? Klik maar eens op onderstaande link.

http://shop.ebay.com/sis/_W0QQ_kwZKILTQ ... KILTQ2038M
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door Wiha »

RokSterNL, welke jij bekijkt zijn wel 2e hands van ebay. De nieuwe vind je op http://www.utilikilts.com of dus binnenkort op http://www.carrynette.com
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door RokSterNL »

Bedankt, alleen helemaal niet op gelet dat ze 2e hands zijn.
andre
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:56
Locatie: Groningen-stad

Re: Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door andre »

@ Rokster je vraag dollar omrekenen in euro's gewoon ff hier intoetsen en je weet hetHttp://www.beursgorilla.nl/valuta.asp deze gebruik ik
veel als ik iets moet weten in vreemde valuta om dat heel veel te bestellen is
in het buitenland en vaak veel goedkoper en een tip vraag of ze het zonder preority
bedrukking willen sturen naar jou vanuit het buitenland deze pakkenten worden minder gecontroleerd dan met preority sticker of ze moeten nadrukerlijk vermelden dat het om preowned items gaan ( + tweedehands ) als post pakketten wel gecontroleerd worden en het blijkt preowned te zijn betaal je ook geen invoer rechten en als ze er achter komen dat je nieuwe spullen inporteerd zonder het an te geven moet je invoer rechten betalen + een boeten van 34% van het totaal bedrag. maar 9 van de 10 keer gaat het goed is mijn ervaring en die ene keer dat het mis gaat heb je het bedrag toch al wel dik terrug verdient met de vorige post paketten.
groet Andre
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Utilikilts te koop in Nederland

Bericht door RokSterNL »

Andre, bedankt voor de goede tip. Heb hem direkt bij de favorieten gezet.
Plaats reactie