sportrok voor mannen

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

sportrok voor mannen

Bericht door rokwens »

Misschien is het her al gemeld en heb ik het niet gemerkt...kan gebeuren.
Bij "yoursportshop.nl" verkoopt men een mannenrok met binnenslip
mooi initiatief, want sportkleding kan deuren openen.
Hoe meer het woord " mannenrok " in het nieuws en de reklame komt hoe beter
want alleen zo zal het item algemeen bekend worden en alleen zo kan dit
kledingstuk zich gaan verspreiden
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: sportrok voor mannen

Bericht door musa »

Kan je ons de link geven of een afbeelding,ik zie het niet op deze site.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: sportrok voor mannen

Bericht door Jos »

het enige dat ik op die site gevonden heb, zijn dames sportrokjes met binnenbroekje.
https://www.yoursportshop.nl/catalogsea ... ult/?q=rok
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: sportrok voor mannen

Bericht door WesleyN »

Als je op Google zoekt sportrokken voor mannen. Dan krijg je waarschijnlijk dezelfde resultaten te vinden als sportrokken. Waarschijnlijk vindt Google de woorden: "sportrokken", "voor" en "mannen" op dezelfde pagina. En als je het specifiek wilt zoeken op "sportrokken voor mannen", dan moet je dat met "" doen. Maar dan zegt Google dat hij het niet kan vinden en vraagt of het ook zonder "" kan. Dus je schiet er niets mee op. Het voornaamste is dat er bij Hema of H&M niet meer echt van die labels staan: M of V. H&M had vroeger een label: "platte schoenen" dat moesten "voor mannen" voorstellen en "schoenen met hoge hakken" dat was voor vrouwen. Nu is dat veel minder zichtbaar. Dat maakt het een stuk makkelijker om kleding te kopen die je echt wilt dragen. En ik vind het prima dat er een mannenafdeling is en een vrouwenafdeling, zolang je maar de vrijheid houdt om echt te mogen kiezen. En ik ben de laatste 10 a 12 jaar niet belemmerd met mijn keuze.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie