waar haal jij je rok vandaan?

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door Remko »

Ben eigenlijk wel eens niewschierig hoe jij aan je rok komt?
Ikzelf koop de meeste rokken bij Esprit maar heb er ook 1 van de only liggen.
zelf bestel ik niet zo vaak bij een andere webshop want dan is het meestal een gevecht met de maten, bij de een pas je in maat 36 en de ander in maat 38 of soms snap ik helemaal niets van de maatvoering.
Ik koop de rok in de winkel of online.

hoor of lees het graag.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door Kortrokje »

Ik koop mijn rokken en jurken bij BonPrix...
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 17 feb 2021 04:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
johannesw
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 nov 2019 14:20

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door johannesw »

Bij Wehkanp en Shein.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door RokkenRob »

Ik heb ze bij Bonprix en Your Look For Less online gekocht.
Maar koop ze toch het liefst gewoon in de winkel, je ziet gelijk de rok en je kunt passen.
Tot nu toe altijd nog met heel veel plezier gedaan en de verkoopsters helpen je normaal en we hebben meestal ook veel lol.
Dus online rokken kopen zal wel niet meer zo snel gebeuren.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door WesleyN »

Meestal gewoon online. Maar ik stap gerust een winkel binnen en inderdaad je wordt normaal geholpen. H&M en Large. Maar het kan ook ergens anders. Dit geldt voor al mijn kleding. Want kleding moet bij elkaar passen. Ik kijk gewoon wat er bij elkaar past en dat ik kan combineren.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door Rik »

Online kopen is lastig, 2 keer gedaan en 2 keer moeten ruilen voor een andere maat, blijkbaar zit er veel verschil tussen de maten. Daarom koop ik enkel nog waar ik kan passen of meten. Ik heb altijd een klein metertje bij. Als een rok in een normale stof vlak gemeten 53-55 cm meet dan past hij. Als het een stretchstof is (de meeste denim rokken) of met een elastische boord dan meet ik die in uitgerokken toestand met meter en rok tussen de twee duimen ;) In het begin kocht ik enkel in kringloopwinkels vanwege de prijs en omdat niemand oplet wie er in het pashokje gaat. Intussen ben ik al zo zelfzeker dat ik in eender welke winkel in de damesafdeling durf shoppen en ook passen. Nog geen negatieve reacties gehad.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door Remko »

shein kende ik nog niet maar Large wel. daar hebben ze af en toe ook best wel mooie kleding tussen zitten.
Volgende week dan zijn we in Dordrecht en zal eens kijken voor weer eens iets nieuws. ik heb dit jaar nog helemaal niets gekocht en mn vriendin vroeg al of ik aan het afkicken was.
Als ik op internet bestel dan bestel ik meestal al 2 maten, dan weet ik bijna zeker dat de goede er tussen zit.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door Rik »

Vandaag nog een koopje gedaan in de kringwinkel, 5 eurotjes, als nieuw en past perfect.
Dit is trouwens in de zomer mijn favoriete lengte, heerlijk luchtig, als de avonden frisser worden dan draag ik 5 cm langer.
_DSC0740d.jpg
_DSC0741d.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door Redhawkje »

Staat je goed Rik

Mijn eerste rokken kwamen via internet, maar nu koop ik alles via de winkel, want passen dat is beter dan terugsturen. Kleding shoppen is gewoon leuk.

Mijn vrouw koopt meestal via webshops van MS mode, Happy Size, You look for less,
Marica
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: waar haal jij je rok vandaan?

Bericht door Kortrokje »

Redhawkje schreef: 10 sep 2020 06:49 Staat je goed Rik

Mijn eerste rokken kwamen via internet, maar nu koop ik alles via de winkel, want passen dat is beter dan terugsturen. Kleding shoppen is gewoon leuk.

Mijn vrouw koopt meestal via webshops van MS mode, Happy Size, You look for less,
Ik koop ze bij BonPrix ,mijn rokken en jurken.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie