Levis skirts

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Levis skirts

Bericht door RokSterNL »

Ja nu heb ik ze inderdaad gezien. Het zijn inderdaad damesrokken, maar niet verkeerd. Alleen voor mijn lengte iets aan de korte kant. Alhoewel waarom zou een man ze ook niet kunnen dragen.

Groetjes van RokSterNL
Peter v

Re: Levis skirts

Bericht door Peter v »

Precies, waarom niet?
Net als met alle andere kleding, zorgen dat het geheel "klopt"en dan kan er wel heel veel. Wat draagt een man met een korte broek? Verwissel de broek met een rok van de zelfde lengte en "wella!" dat zou goed moeten zijn. Ik had gisteren een mini spijker rokje aan, 38 cm, met een grijs 3/4 legging, kreeg een heel spontaan compliment van een jonge dames kleding filiaal houdster, "super!" was de opmerking. Ik zag er heel goed uit. ( ja anders was ik niet zo op straat gegaan, ) maar het lukt vanzelf niet om elke keer een geweldige outfit samen te stellen.

Zorg dat er een goed balans is met wat je aan hebt. Het is vaak nieuw voor ons, onze benen zo bloot, tenzij je veel in zwembroeken rond loopt. En is het vanzelf even wennen aan het idee. Een beetje durf hoort er dan ook wel bij. vergeet niet dat de dames hun hele leven er mee bezig zijn, en sommige van ons maar ... um maanden of hoogstens een jaar, hoe dan ook, het is er niet van nature ingebracht om rokken te dragen, dus mag het even wennen zijn. Doen waar je zin in hebt, en durf daar bij wat, anders vergroot je nooit je grenzen.
Plaats reactie