Levis skirts

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Peter v

Levis skirts

Bericht door Peter v »

Heb op de Levis site een rok gezien dat
"Replica of a denim skirt bought from a vintage dealer in Japan, made from a 1920's 201 guy's jean. Extra fabric has been added in the back to create a feminine look"

http://eu.levi.com/search/skirt?pg=1&Pr ... =202010003

Verder heeft Levis nog enkele rokken. Let op dr rits flap. Naar rechts.

vr. gr,
Peter v
kiltair
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:28

Re: Levis skirts

Bericht door kiltair »

Levis had een vijftal jaren geleden een herenrok in collectie.
Ik heb hem gezien (en gepast) bij Fish & Chips, Kammenstraat, Antwerpen, maar niet gekocht. Ik vond het model niet mooi: iets te lang voor een kilt-look, iets te kort voor een lange rok, de plooien achteraan veel te ondiep en de prijs veel te hoog... :(

Jan
Peter v

Re: Levis skirts

Bericht door Peter v »

Ja, stelletje sukkels, als die nu es wakker werden, ze hebben immers al rokken. (indien nodig, misschien niet eens iets aanpassen voor de mannen postuur :) ) Tenslotte maken ze voor mannen en dames spijker broeken. Dan zouden ze gemakkelijk ook enkele exemplaren verslijten als Mannen rokken. Door het op de markt brengen van goed uitgekozen rokken onder de naam Mannen rokken door zo'n bekend merk zal anderen ook doen na denken en zich laten haasten om de boot niet te missen. Zo kan er vaart in komen. Maar ja....... :( willen ze de moeite nemen om misschien maar alleen en ander labeltje er op te naaien op een van de bestaande rokken?

Vr gr.
Peter v.

P.s. heeft iemand ook verder ervaring met Levis rokken?
jan

Re: Levis skirts

Bericht door jan »

Laatst was ik in een Levi's winkel terwijl ik een rok droeg. De bakvisjes deden wat lacherig en hadden nog nooit van mannenrokken gehoord. JanReijman.
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: Levis skirts

Bericht door Natuurmens »

Ik kan geen mannerok zien meer vrouwen maar ik vind dat niet mooi
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Levis skirts

Bericht door rokwens »

Natuurmens,

Ik versta je laatste reactie niet zo goed. Kan je iets meer uitleg geven ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Levis skirts

Bericht door RokSterNL »

Natuurmens houdt niet van rokken die specifiek de vrouwelijke lijn benadrukken. Ze moeten expliciet voor mannen zijn. Ja ieder zo zijn eigen mening.

Alleen heb ik op de link geklikt, maar ik zie daar geen beelden van mannen in een rok. Allemaal alleen maar jeansbroeken. Of deze beelden moeten al vervangen zijn door andere opnamen. Ik zie in ieder geval hier geen beelden van rokken.

Groetjes van RokSterNL
Peter v

Re: Levis skirts

Bericht door Peter v »

Als ik er op klik, krijg ik wel vier rokken in beeld. Anders kun je in de tabel links op "girls" en vervolgens op skirts klikken.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Levis skirts

Bericht door RokSterNL »

Nou daar snap ik niets van. Ik zie nergens staan girls. Bovendien ik vind het een bovenal irritante clip, die continue herhaald. Als ik nu nog eens zag waar het dan staat. Waar jij het dan ziet begrijp ik ook niet.

Groetjes van RokSterNL
Peter v

Re: Levis skirts

Bericht door Peter v »

In microsoft internet explorer gaat het inderdaad zo. Met firefox kom ik direct op een "blad" met afbeeldingen van dames in rokken.

Klik dan op skirts
Dan krijg je één rokje.

Wat ik ervoor krijg met firefox is Levis europe. ga met de cursur naar rechts en de venster van landen komt er voor. Kies USA
Ga dan naar skirts and dresses.

Stomme computers.. stomme verschillen in programmas./ sites.

http://eu.levi.com/search/skirt?pg=1&Pr ... =202010003
:shock: heb het weer geprobeerd, en het werkt WEL!! :( :shock: :? ???????? COMPUTERS??? :( :shock:

Mini Skirt
Finish: Painted White
€ 99,95

Cinch Back Skirt
Colour: Stormy Blue
Sexy, slim, cinch back skirt. Perfect for concerts, parties, or whenever you want to dress up by dressing down. The stormy blue finish and frayed hem take your feminine side for a walk on the wild side.
Fit: Slim
Waist: Low Waist
Fly: Zip
Texture: Heavyweight Denim 14oz
Fiber content: 100% Cotton
Fabric: Non-Stretch
Product ID 000340007

YP A-Line Skirt
Colour: Best Years
This skirt was designed to maximize comfort. We can't help the fact it turned out so sexy too. The pale blue comes slightly faded to show how relaxed you are.
Fit: Comfort
Waist: Regular Waist
Fly: Zip
Texture: Midweight Denim 12oz
Fiber content: 98.5% Cotton 1.5% Lycra
Fabric: Stretch
€ 79,95
Product ID 006060005

Micro. expl.: Klik op collectie in de boven balk.
Explore category
Bij select bottom: "category"
Gender Girls

Zie dan
501® Mini Skirt
$48.00
We deconstructed our original 501® jean to make this super-short mini. Authentic in every riveted detail, with five pockets and a button fly. The frayed edge is reinforced with two rows of stitching and relaxed with notches at the side seams. Wear it with flip-flops when the weather's warm. 14" length. Country Of Origin: Imported.

COLOR: Camden - $48.00 : Denim, 100% Cotton, 11.5 oz.

het is dan wel een mini, maar zou door Levis heel eenvoudig in een langen lengte gemaakt kunnen worden........
Plaats reactie