kilt op marktplaats

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

kilt op marktplaats

Bericht door Jos »

een leuke kilt te koop op marktplaats voor de liefhebber
http://link.marktplaats.nl/293168910
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: kilt op marktplaats

Bericht door w-sure »

leuke kleur. zo een heb ik ook, ben ik heel blij mee. alleen is die van mij iets korter dan deze.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: kilt op marktplaats

Bericht door RokSterNL »

Ja ziet er mooi uit. Heb quasi geïnformeerd. Kreeg de dochter des huizes aan de telefoon. Zij vroeg mij of ik terug wilde bellen als haar moeder thuis was, want die gaat daar namelijk over. Dus ik vermoed dat het een dameskilt is. Opzich niets mis mee. Alleen wat ik weleens gehoord heb, zitten daar minder plooien in. Ik vroeg toen of zij ook wist wat hij moest kosten. Zij antwoordde mij zo'n € 15,00 dacht ze.

Voor de liefhebbers die voor een prikkie een kilt willen hebben, ik zou zeggen bellen. Het telelfoonnummer staat bij de adverteerder.
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: kilt op marktplaats

Bericht door Natuurmens »

Ik heb nog een mooie zwarte kilt voor 15 euro maar hem op mareplaats zetten ik heb hem hier gezet nu reacties, maat 40 van Union Kilts
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: kilt op marktplaats

Bericht door masker »

Ik begrijp dat je een zwarte kilt wil verkopen, maar waar staat die dan precies?
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: kilt op marktplaats

Bericht door Natuurmens »

Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
Plaats reactie