Utilikilt

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Utilikilt

Bericht door Wiha »

Op de volgende link is een video te zien over de utilikilt:
http://cosmos.bcst.yahoo.com/up/news?ch ... 4&lang=en'
Snotver
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2007 18:23

Re: Utilikilt

Bericht door Snotver »

Ik was 2 weken geleden in Seattle en heb de Utilikilt winkel bezocht met mijn wederhelft.
Alhoewel ze de rokken wel aardig vond, zag ze mij er toch liever niet in lopen.

Snotver
Peter v

Re: Utilikilt

Bericht door Peter v »

Wij moeten oppassen dat vrouwen de Utilkilts niet zelf mooi vinden, en zelf gaan dragen. dan worden het opeens weer vrouwen kilts / rokken ??????? :?

Ik vind de kilts gewoon unisex, infeite net als meerdere recht toe recht aan rokken. Ik kan een raar gevoel niet onderdrukken als ik denk dat alleen de unikilt en de union kilt, plus uiteraard de echte scotse kilten de enige geaccepteerde """rokken""" worden. Ze zijn op zich prachtig in hun eigen recht maar er is zo veel meer mogelijk als rok.

Het is wel en genoegen om door de bekendheid van mannen met kilts, te zien dat die bekendheid er voor zorgt dat in ieder geval kilts blijkbaar gretig aftrek vinden bij de leveranciers en een steeds bekender straat beeld worden. Daar mee weer zijn dan mannen in rokken ipv kilts weer niet zo ongewoon.

Peter v.
Peter v

Re: Utilikilt

Bericht door Peter v »

Ik was kort geleden in een winkel van de sport keten Bever Sport, in rok uiteraard, en vroeg aan de balie medewerker of ze van de ultikilt hadden gehoord of dat ze zoiets zouden willen verkopen, het was onbekend. Ik vind het ook een heel geschikt artikel voor een betere Camping sport winkel.

Zijn daar gedachten over?

Verder zijn mannen rokken gewoon mannen kleding en verwacht ik ze gewoon in elke betere kleding zaak, wanneer ze eindelijk "los" komen. Tot dan is het misschien wel wat voor een paar select winkel ketens om de beschikbare mannen rokken, evt tesamen met een selectie neutrale (in feite unisex ) dames rokken, zoals diverse spijker rokken dat nu zijn te verkopen. Wie zou er interesse in hebben? Niemand, als het niet duidelijk een trend aan het worden is, en als zodanig wordt gepromoot. Toch is dit misschien wel de kans voor een aantal kleinere speciaal winkletjes om als eerste de markt aan te boren, en de mannen rok in hun assortiment op te nemen. Uiteraard kan dat alleen als de fabrikanten niet het alleen recht willen houden en het toe laten.

Wat nu nog lastig is met mannen rokken, en kilts is de exclusiviteit, en uiteraard de qualiteit, wat maakt dat het nogal prijzige rokken zijn. dat in vergelijking met een geschikte en toch wel mooie spijker rok die je voor 20 a 25 euro kunt kopen, of nog minder bij b.v. de Bristol of Scapino in de opruiming. Overigens heeft de C&A op het moment drie mooie spijker rokken, wel geplooid, vandaag gezien, voor maar 25 euro per stuk. Echt voordelig in vergelijking met andere ketens. Meestal zo'n 40 tot 60 euro.

Peter v
jan

Re: Utilikilt

Bericht door jan »

Enkele weken geleden heb ik een riem gekocht die paste bij mijn camo union-kilt (zie fofogalerij) in de outdoor winkel in de dorpsstraat in zoetermeer en vroeg aan de eigenaar of het niks was voor hem om zoiets te verkopen. Hij had het wel overwogen maar verwachtte geen omzet. Waarbij hij wel opmerkte dat zijn zoon ook in een rok liep......
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: Utilikilt

Bericht door Natuurmens »

Wiha schreef:Op de volgende link is een video te zien over de utilikilt:
http://cosmos.bcst.yahoo.com/up/news?ch ... 4&lang=en'
Helaas de link is vervallen
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
Plaats reactie