macabi skirt

Je ervaringen met de mannenrokken van de diverse webshops
Plaats reactie
jan

macabi skirt

Bericht door jan »

Tijdens de winter is het altijd kouder in huis, hoe hard je ook stookt. Omdat mijn rokken allemaal knielang zijn deed ik altijd een zachte joggingbroek aan maar dat voelt natuurlijk niet zo prettig aan als een rok.
Daarom ben ik op het net gaan zoeken naar lange mannenrokken. Ik heb er twee gekocht waarvan de eerste vandaag werd bezorgd. Het betreft een macabi rok. http://www.macabiskirt.com. De rok is enkellang, heeft een taille met elastiek en een sluitkoord. Verder is de rok zeer wijd en zou dus comfortabel moeten zijn en dat is 'm ie ook wel maar hij is gemaakt van een soort nylon. Hierdoor plakt de stof enigszins tegen de benen. De prijs is ruim 60 euro en dan wil de postbode ook nog 21 euro.
Niet echt duur dus. Erg prettig zijn de diepe steekzakken.
De levertijd was 17 dagen na de PayPal betaling, lekker snel dus gezien het feit dat 'ie uit amerika komt.
Bijlagen
Macabi mannenrok.jpg
jan

Re: macabi skirt

Bericht door jan »

Wie heeft de foto's erbij geplaatst?????
Had ook een van de mannen in de macabi rok kunnen zijn die op die site staan.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: macabi skirt

Bericht door RokSterNL »

Jan, had deze foto niet gezien. Heb deze vervangen door deze foto.

Het is mijn persoonlijke smaak, maar ik vind voor mijzelf dat damesmodel er leuker uit zien. Gelukkig dat we allemaal een andere smaak hebben, anders zou het er zo saai uit zien. :D
Bijlagen
Macabi damesrok.jpg
Macabi damesrok.jpg (11.64 KiB) 15308 keer bekeken
jan

Re: macabi skirt

Bericht door jan »

Dan heb je toch niet goed gekeken! Het heren- en damesmodel is hetzelfde en de foto die je nu hebt geplaatst is in een opgebonden toestand, een van de toepassingsmogelijkheden. Als je gaat naar "in the field men" zie je diverse foto's van mannen in de rok.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: macabi skirt

Bericht door RokSterNL »

Daar ben ik mens voor, dat ik niet goed gekeken heb. :D Inderdaad heb ik ze nu gezien.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: macabi skirt

Bericht door masker »

Lijkt me een heerlijke rok om te dragen.
Hoe bevalt hij Jan? ik ben erg benieuwd naar je ervaringen (zowel het dragen als dingen zoals wassen/strijken)
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Plaats reactie