UnionKilt bestelling

Je ervaringen met de mannenrokken van de diverse webshops
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: UnionKilt bestelling

Bericht door Wiha »

Natuurlijk is er altijd een risico met op maat gemaakte kleding, maar ik heb een kilt besteld die korter is dan de lengte die ze in het assortiment hebben en dit is allemaal goed gegaan.
Waar het bij deze bestelling verkeerd is gegaan weet je natuurlijk nooit maar ook al heb ik er (nog) maar 1 bestelling gedaan heb ik er geen problemen mee gehad.

Misschien ook een kwestie van duidelijke communicatie vooraf. Voor de speciale lengte heb bv. vooraf gevraagd of dit kan en waar ik het op de bestelling moet plaatsen. Bij de bevestiging van de order heb ik nogmaals een mail gestuurd om te vragen of ze ook rekening hebben gehouden met de kortere lengte en hierop kreeg ik netjes een mail terug dat ze dit mee hebben genomen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Robert
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mar 2009 09:43
Locatie: Oost-Vlaanderen België

Re: UnionKilt bestelling

Bericht door Robert »

Heren,
Is de unionkilt uiteindelijk een aanrader ? Heb zelf veel zin om me er èèn aan te schaffen, maar ze redelijk duur zijn wil ik eerst jullie ervaringen weten.

Robert
jan

Re: UnionKilt bestelling

Bericht door jan »

Hierbij mijn ervaringen met een groene camo Unionkilt.
Het valt onmiddellijk op dat de stof stijf is. De kilt hangt dus niet maar "staat" als het ware. Als je hem voorzichtig uitdoet blijft hij ook enigszins op de vloer staan. De modekilt makers als Unionkilt, utilikilts en amerikilt doen altijd een dubbel voorschort (apron genaamd) en het binnendeel 'tikt' tijdens het lopen tegen de dijen. Bij de Utilikilt is dat nog irritanter omdat deze ook plooien aan de voorkant heeft. De Utilikilt is van katoen en dat houdt geen plooien, hetgeen betekent dat je hem elke avond moet strijken. Uit irritatie heb ik deze Utilikilt weggegooid. Als je de foto's op de Utilikiltsite bekijkt zie je dat al gauw. Vooral de foto bij een artikel over een New Yorkse postbode laat dat goed zien.
Mijn Unionkilt heb ik uiteindelijk weggegooid wegens oncomfortabel dragen.
Er is ook nog de Sportkilt. Die heb ik nog en is gemaakt van heerlijk zachte stof die zeer goed plooihoudend is. De rekkende tailleband is een nadeel maar daar heb ik wat aan gedaan. Ook de zakken heb ik verbeterd.
Plaats reactie