Falke Pure Matt

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Falke Pure Matt

Bericht door Alex »

Geen goedkope panty, maar wát een lekker gevoel geeft deze: Falke Pure Matt. Maatje XL valt echt groot. Zalig gewoon.
Al een paar dagen aangehad, geen haaltje te zien.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Falke Pure Matt

Bericht door RokkenRob »

Alex,

Ligt eraan welke dikte je bedoeld.
Ikzelf heb alleen de 50-den in verschillende kleuren.

Rob
Bijlagen
Falke pure matt 50.jpg
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Falke Pure Matt

Bericht door Alex »

Ik ben meer fan van de dunne/transparante versies, maar dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk. Ik draag nu de 20d.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Falke Pure Matt

Bericht door RokkenRob »

Ik heb niet zoveel geluk met 20-den panty's, die van de Hema (matt mousse) zijn de enige waarmee ik een poosje kan doen.
De prijs van een merk panty vind ik dan teveel van het goede worden.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Emily
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jul 2018 20:55

Re: Falke Pure Matt

Bericht door Emily »

Hey Alex,

De Pure Matt 20 en de Seidenglatt 15 van Falke zijn idd fantastische panty’s, gaan lang mee en dragen zeer fijn. Bij mij komen er geen andere meer in huis 😉. Groet, Emily
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Falke Pure Matt

Bericht door RokkenRob »

Hmmmmmmm, misschien dan toch maar eens een keer de pure matt 20 proberen. :roll:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Falke Pure Matt

Bericht door RokkenRob »

Heb er één van besteld en al paar keer kunnen dragen, ondanks een zeer slechte zomer met veel zon en warmte.
Hij is nog steeds heel en zit als gegoten, voor de komende dagen zijn de voorspelling voor beter weer op komst, zo tussen de 15-19 graden.
Dus een paar dagen de tijd om deze panty verder te proberen/testen, maar is wel een hele fijne panty en prijzig. ;)
Maar ja, als je er 10x, of meer, mee kunt doen, dan is het te verwaarlozen.
Goedkope 20-den panty's halen bij mij vaak niet het einde van de eerste keer/dag.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Emily
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jul 2018 20:55

Re: Falke Pure Matt

Bericht door Emily »

Hallo,

De Pure Matt 20 is echt een fijne panty. Ik zou deze panty graag combineren met een tee dress op straat, hiervoor moet ik alleen nog het juiste moment weten te vinden... 😊😊😊
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Falke Pure Matt

Bericht door Alex »

Ik kan het aanbevelen Emily. Echt lekkere panty. En een tee dress moest ik even googlen, klinkt goed. Ben zelf meer van de rokken, maar heb ook wel een paar jurken. Nog geen tee dress ;-) (Meer bodycon achtig)
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Emily
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jul 2018 20:55

Re: Falke Pure Matt

Bericht door Emily »

Hoi,

Ik weet niet hoe lang deze actie nog loopt, maar bij de Bijenkorf online zijn de Falke Pure Matt 50D in de aanbieding: 3 halen en 2 betalen. Ik heb inmiddels al een voorraadje in huis gehaald :D

https://www.debijenkorf.nl/falke-pure-m ... f=%2Ffalke

Groetjes, Emily
Plaats reactie