Mei 2010 nog steeds rok met panty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door sam »

Nu is het bijna half mei. Met uitzondering van twee warme dagen in april heb ik onafgebroken rond gelopen in een panty bij mijn rok. Wie nog meer?
Rinus54
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:25

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door Rinus54 »

Sam, ik weet precies welke dagen dat zijn geweest. We hebben er zo'n beetje pas 2 van gehad. Ik denk toch dat de zomer het helemaal goed gaat maken hoor.
De panty heb ik er op 1 dag na helemaal uitgegooid. Zeker nu het weer niet meewerkt ben ik 's-avonds voornamelijk thuis en doe ik gewoon een rok aan zonder panty, maillot oid. Dat gaat allemaal wel, buiten is het inderdaad op die paar dagen na nog even bijten, maar ik denk toch dat ik de komende dagen in ieder geval met de knielange rok naar buiten kan. Langer heb ik ze ook niet. Op heeel lang val ik niet zo. De mini's nog, wat buiten betreft, even wachten, hoewel ik daar zo'n kleine 2 weken geleden ook eens mee buiten was voordat de temperatuur viel naar het niveau van nu. Dus een voorproefje heb ik al gehad.
Veel mooi weer gewenst, dan weet ik wel wat je niet meer aanhebt.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door masker »

Jup het is hier ook nog steeds te koud om de benen bloot te hebben.
laten we maar hopen dat de zomer er guaw aan komt
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door musa »

Hier aan de Belgische kust is het momenteel guur Herfstweer
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door RokSterNL »

Sam, je hebt helemaal gelijk. Ik hoorde op het weer, dat dat komt omdat we zo'n lange strenge winter hebben gehad, waarin de wind haast continu in de Noord-Oosthoek zat vanuit Scandinavië. En volgens de weerprofeten is het dan vaak zo dat de wind in het voorjaar ook nog lange tijd uit die richting blijft komen. Dit verklaart de koude temperatuur.

En dan is een panty niet verkeerd.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door Jos »

ik heb het voorlopig gehad met de panty, trek nog liever even een broek aan en dan thuis weer een langere rok
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door masker »

brrr, ik moet morgen EHBO posten bij een dressuur wedstrijd (paarden). Kan iemand even boven de verwarming aanzetten want met deze temperatuur vind ik er niets aan.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door RokSterNL »

Masker, had dat even eerder gezegd. Moest vandaag weer dienen als acoliet in de kerk. Dan had ik een schietgebedje voor je kunnen doen. :lol:
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door rokwens »

Tja, dat heb je met die opwarming van de aarde .....
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Mei 2010 nog steeds rok met panty

Bericht door sam »

Och, ik vind het een schrale troost dat agv het slechte weer ik in elk geval mijn favoriete combinatie kan dragen: de rok MET panty!
Plaats reactie