Netkousen

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Netkousen

Bericht door willi »

Slechts een aantal jaren geleden werd het dragen van netkousen als ‘hoerig’ gekenmerkt. Doch vanaf het moment dat de een of andere belangrijke ontwerper of beeënner deze dracht voorschreef of presenteerde, was dat ineens over. Was ’t ineens ‘in’ of ‘hot’.
Dus een ingrijpende verandering kan wél; zelfs in korte tijd. Als er maar genoeg grote namen achter staan.
Of moeten we stellen dat dergelijke snelle koerswijzigingen ‘alleen bij vrouwen’ zijn toegestaan?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Netkousen

Bericht door RokSterNL »

willi schreef:Slechts een aantal jaren geleden werd het dragen van netkousen als ‘hoerig’ gekenmerkt. Doch vanaf het moment dat de een of andere belangrijke ontwerper of beeënner deze dracht voorschreef of presenteerde, was dat ineens over. Was ’t ineens ‘in’ of ‘hot’.
Dus een ingrijpende verandering kan wél; zelfs in korte tijd. Als er maar genoeg grote namen achter staan.
Of moeten we stellen dat dergelijke snelle koerswijzigingen ‘alleen bij vrouwen’ zijn toegestaan?
Je slaat de spijker op zijn kop Willi. De trieste constatering is dat dit alleen opgaat als het iets voor de dames is. Het is dan binnen no time een hype. Beau van Erven Dorens wel een aantal keer in een rok op televisie geweest, maar is er daarna echt iets veranderd voor ons en navolging gekomen ?.................Nee, in tegendeel :!: :cry:

Alleen maar als het in het humoristische getrokken kan worden, ook als mannen als travestiet op televisie verschijnen. En dan wat nog is dat zo'n zonde, dat een man een jurk en hoge hakken wil dragen ? Ik zeg, nee. Maar zolang men het wel op deze manier blijft belichten, zal daar ook niets in veranderen. Daar is de media mede ook debet aan.

Toevallig dat ze toen bij Hello Goodbye, en RTV Noord Holland met mij wel een degelijk stukje hebben gemaakt van rokdragen door mannen.

Ik weet niet meer hoe wij het zouden moeten doorbreken. Ik vrees dat we altijd als een 2e rangs trendsetter weg gezet zullen worden. Ik word er wel droevig van. :cry:
jan

Re: Netkousen

Bericht door jan »

Tja, het zijn nét kousen......................................
Gebruikersavatar
stockingsfriend
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jan 2011 16:34

Re: Netkousen

Bericht door stockingsfriend »

ik draag ook wel netkousen met naad. geen netpanty, maar kousen met met kousenstiek. geen hold-up,s
het staat me ook goed, volgens de andere, want het geeft een mooi effect, met de rokjes.
lakrokjes, Petticoats
netkousen met naad, jarretels met FF naadnylons
Hogehakken pumps
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Netkousen

Bericht door mrcsk »

Zou ook james bond-outfit nu zo uit zien of niet

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_ ... pg.170.jpg
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Netkousen

Bericht door mikvanes »

Ziet er wel mooi uit bij Stockingsfriend.
slaus
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2007 15:45

Re: Netkousen

Bericht door slaus »

Ook ik draag graag net pantys of hold up kousen , gewoon doen , waarom niet.
Ik koop ze gewoon in de winkel. die verkoopsters weten niet dat jij ze draagd.
Dus gewoon doen.
slaus
Gebruikersavatar
stockingsfriend
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jan 2011 16:34

Re: Netkousen

Bericht door stockingsfriend »

Bij de verkooppunten, waar ik de kousen koopt, weten ze dat ik nylons en netkousen draagt,
bij het pashokje, bewonderde de verkoopster, toen ik de netkousen en lakrokje aan had, ze zeide ik wilde wel een foto maken
lakrokjes, Petticoats
netkousen met naad, jarretels met FF naadnylons
Hogehakken pumps
Plaats reactie