H&M 100 denier

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

H&M 100 denier

Bericht door Wiha »

Laatst de 100 denier van H&M gekocht voor 7,90 Euro. Zit erg lekker, redelijk glad. Echt opaque. Soft waistband. Maten zijn er in small, medium en large.

Twijfelde eerst over de Large (ben zelf 1.85 meter en heb meestal 44/46). Aan een verkoopster gevraagd waar ik de maat mee vergelijken kan. Dat wist ze zo niet. Zou large goed genoeg zijn voor mijn lengte? Vroeg ik. Als ik wilde mocht ik de panty wel even passen van haar. Dit gedaan en zat goed en dus heb ik er maar een paar meer gekocht voordat ze ivm de komende zomer weer uit de collectie zijn.

Deze panty is erg geschikt om onder een rok te dragen naar mijn idee.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: H&M 100 denier

Bericht door RokSterNL »

Nooit eerder geweten dat dat bestond. Of is het pas sinds kort te koop ?
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: H&M 100 denier

Bericht door Wiha »

Neem aan datje wist dat er panty's bestaan :) dus begrijp niet precies wat je bedoelt. De 100 deniers van H&M zijn nu weer te koop. Wel ietsje duurder geloof ik, 8,95 Euro ofzo. Het passen van een panty is niet altijd even normaal in een winkel als je daar op doelt, maar dit is een erg dikke panty en zitten alleen maar verpakt in een kartonnen omhulsel dus was er zo uit te halen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: H&M 100 denier

Bericht door RokSterNL »

Ik bedoel, ik wist niet dat er 100 denier panties, bestonden, dit is voor mij echt nieuw.
Peter v

Re: H&M 100 denier

Bericht door Peter v »

H&M hebben inderdaad een goede selectie pantys, en vele andere geschikt geprijsde rokken en jurken die best wel door mannen gedragen kunnen worden, trouwens net als V&D en C&A. H&M is mogelijk niet de eerste winkel waar een man aan denkt om te gaan kijken, maar wanneer je eenmaal wat meer rokken cq andere attributen zoekt, kom je er vanzelf langs.

Het is inderdaad wel zaak om pantys in te kopen wanneer jij ze draagt, want zo zijn ze er en zo zijn ze op.

Er is veel aanbod te vinden maar dan moet je wel de tijd er voor hebben om de winkels langs te gaan, wat voor een man met een 40/38 uren werk week lastig kan zijn des te meer wanneer hij als een geheim agent een dubbel leven leidt en nog niet open kaart heeft gespeeld met zijn omgeving. :(

Des te meer reden om gerokt in de openbaarheid te treden, dan kun je openlijk de veelal dames zaken af om al het mooie te bewonderen en misschien wat leuks te kopen. 8-) De verkopers kijken er niet van op, dat gaat vlekkeloos, dus als je zorgt dat mensen die jou kennen het van jou weten ben je eindelijk bevrijd van de spanning "ontdekt" te worden.

Kun je met trots tegen je collega / buur man zeggen "Ja deze panty is voor mij, past mooi bij mijn rok, lekker warm " of iets dergelijks. dat voelt niet allen goed, het is ook prettiger voor bekenden, daar zij weten dat jij niet bv "een vieze man " :( :? bent of zo ;)
Plaats reactie