een vernieuwde panty voor mannen

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door Jos »

via een lid van het franse forum het onderstaande bericht met link naar de betreffende website ontvangen:
Dear Customer,

We're pleased to announce that we have a brand new style available, A699 Microfabric full support sheer pantyhose for men. This style replaces the former A599, which has been discontinued. A669 is identical in every detail, except that it has a very comfortable fly opening which A599 did not have. The design of the fly, like that of A660 semi-sheer legwear, makes use of a very stretchy texturized nylon that offers comfortable support and breathes well to keep you cool and dry. A699 also features a reinforced toe for added durability.

The fabric on this style is really outstanding. It's made from an extraordinary spandex yarn that produces a stretchy matte fabric, with no shine at all, for the ultimate in stealth. For those of you who wear pantyhose with shorts in warmer weather, and this is an important feature for you, this style is the best we've ever NOT seen! It practically disappears when viewed from a few feet away. To top it off, literally, the control brief keeps your abdomen firm and keeps the legwear in place with minimal slippage.

This month has a leap day, so leap over to our web site at http://www.activskin.com, click on What's New, and there's a direct link to A699, or you can click on Full Support Sheer Pantyhose in the left hand navigation bar, and it will appear with several other styles, from which to select. Or you can simply click on this link:

http://www.glieberman.com/a699-microfab ... pantyhose/

No matter how you get there, do yourself a favor and try this new style. You won't regret it. This is bound to become a favorite!
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door sam »

Ik zie dit bericht nu pas. Ik heb totaal geen behoefte aan de toegevoegde 'fly'!
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door jan »

Wel handig als je een plasje moet doen.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door sam »

nee hoor, maar niet uit. Heb ik goede ervaringen mee. Niks fly :D
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door jan »

Zo zo, heb jij dan panty's met een plasgootje of inlegkruisje?
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door sam »

Nope
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door willi »

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Ik zie dit bericht nu pas. Ik heb totaal geen behoefte aan de toegevoegde 'fly'!
sam

Wel handig als je een plasje moet doen.
jan

nee hoor, maar niet uit. Heb ik goede ervaringen mee. Niks fly
sam

Zo zo, heb jij dan panty's met een plasgootje of inlegkruisje?
jan

Nope

Sam


Sorry heren, maar op dit soort discussies zit ‘ik’ niet te wachten.
Dit is ronduit “boring”. Vooral de pies en poep uitlatingen van Jan beginnen me toch wel de strot uit te hangen.

Is dit nu de ‘nieuwe, frisse’ stijl van het forum? Zonder geleuter over travestie en zo?
Het is wel meteen van het ene naar het andere uiterste.
Dit nodigt 'mij' niet uit tot lezen.

Jammer
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door sam »

Sorry voor het aanstoot geven, hoewel ik - gezien mijn opmerkingen - niet onoirbaars heb geschreven. Mar om weer naar het topic te gaan. De vernieuwde Panty levert voor mij geen relevante verbeteringen op.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: een vernieuwde panty voor mannen

Bericht door musa »

Mijn eigenlijk ook niet,ik vind ze ronduit lelijk en te schreeuwerig.
Plaats reactie