Panty in kledingkast van de man

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Panty in kledingkast van de man

Bericht door Ricky »

Een panty voor de man in zijn kledingkast schijnt niet vreemd meer te zijn,en wordt steeds populairder bij mannen.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... ngkast-man
Stoere mannen dragen een rok
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door willi »

Sorry, ik mag hier niet op reageren, anders kom ik boven mijn kwantum van 30
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door sam »

Dan reageer ik wel. Ja langzamerhand raakt dit onderwerp in zwang. Telkens komen deze verhalen weer in de publiciteit, maar als je sommige reacties ziet dan zou je haast denken dat we weer in de tijd van de inquisitie zijn. Intolerantie ten top, terwijl we van deze vrijheid zouden genieten. omzetcijfers van pantyverkopen laten zien dat de man in panty oprukt, net als de man in rok. ik zou zeggen geniet ervan
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door Wiha »

Ook vermeld op Nu.nl
http://www.nu.nl/man/2758636/ontwerper- ... annen.html
Ontwerper maakt panty’s voor mannen
Laatste update: 8 maart 2012 12:51
AMSTERDAM - De Italiaanse modeontwerper Emilio Cavallini heeft een uniseks collectie panty’s gelanceerd. Volgens hem dragen namelijk steeds meer mannen panty’s.

Volgens een ruwe schatting worden twee tot drie procent van de panty’s gedragen door mannen. Panty’s voor mannen worden al manty’s genoemd.

Cavallini brengt nu een collectie panty’s op de markt die door zowel mannen als vrouwen gedragen worden. Hij is echter niet de eerste.

De Britse modeketen Selfridges en de webshop E-mancipate namen al eerder manty’s in hun collectie op. Tot nu toe vliegen ze niet bepaald de deur uit, maar wellicht brengt de collectie van Cavallini daar verandering in.

In de Scandinavische landen en Canada zijn manty’s wel populair. De barre winters hebben daar veel mee te maken. Mannen dragen vanwege de kou vaak een panty onder hun broek.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door willi »

Hoever gaan we (uit angst voor het ‘vrouwelijke’) met het bedenken van nieuwe namen voor een andere leefstijl en voor, tot nu toe, voor de man ongebruikelijke kledingstukken?

Het wordt toch wel absurd te moeten constateren dat ‘men’ het ‘eng’ vindt om een man die zich goed verzorgt nog ‘man’ te noemen. Nee, daar bedenkt men een liever nieuwe naam voor: ‘metroman’.
En de panty? Huuu, ook eng, die noemt men maar liever ‘manty’. (ronduit belachelijk)

Als dit zo doorgaat heet over enige tijd de laars voor mannen een ‘maars’ en, hou je vast . . , de rok voor mannen een ‘mok’.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door sam »

willi schreef:Hoever gaan we (uit angst voor het ‘vrouwelijke’) met het bedenken van nieuwe namen voor een andere leefstijl en voor, tot nu toe, voor de man ongebruikelijke kledingstukken?

Als dit zo doorgaat heet over enige tijd de laars voor mannen een ‘maars’ en, hou je vast . . , de rok voor mannen een ‘mok’.
Ja dat is ronduit belachelijk, maar wel begrijpelijk want het zijn kledingsstukken die volgens de meest gangbare opinie tot de garderobe van de andere sekse behoren. In plaats van grensoverschrijdend te denken gaat men het beestje een andere naam geven.

Ik zit er zo in: maakt niet uit wat de heersende opinie is. Voor mijn gemak maak ik gebruik van de panty als onderdeel van mijn garderobe en hoe ze het noemen zal mij een worst zijn, net zoals de rok. Als het mij uitkomt draag ik zo'n ding en dan meestal met panty want dat kleedt voor mij het beste af.

Ik zou het overigens wel leuk vinden als ze de mannenrok onder de naam 'mok' op de markt zouden brengen.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door jan »

Dat wordt dus http://www.mokvoormannen.nl.

Da's weer een hoop werk voor Wiha.
Laatst gewijzigd door jan op 13 mar 2012 04:51, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door Ricky »

Zal wel verwarring brengen met een mok waar je ook uit kunt drinken.Dus de rok blijft rok.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door Jos »

of we nu gaan mokken of rokken
zijn we man of van van = vrouwelijke man

Wij blijven zichtbaar als man in rok

in ieder geval is de hele wereld van lotje getikt, het spoor bijster, bang om op te vallen


maar zonder grapjes:
er zijn wereldwijd zooooooooooooooveel mannen, die panty's of maillots dragen, van topsporters tot dansers en gewone mensen, waarom wordt er zo moeilijk over gedaan :o
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door sam »

Jos schreef:er zijn wereldwijd zooooooooooooooveel mannen, die panty's of maillots dragen, van topsporters tot dansers en gewone mensen, waarom wordt er zo moeilijk over gedaan :o
Ja dat is waar. Ik vind het ook verbijsterend, maar het komt waarschijnlijk omdat mannen die panty's dragen er maar gewoon over zwijgen en voor het overgrote deel niet openbaar gaan of in de openbaarheid een statement maken.
Plaats reactie