Panty in kledingkast van de man

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door jan »

Wat panty's betreft ben ik uitzonderlijk ouderwets.
Rokken draag ik al 38 jaar maar met panty's zou ik het niet durven, nog afgezien van het feit dat de pijnlijke benen het niet verdragen.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door sam »

Ieder zijn meug. Nog niet zo lang geleden had ik nog nooit een rok gedragen, totdat ik een discussie kreeg met een vrouwelijke collega die in een halflange broek liep. Toen ik haar vroeg of dat niet wat koud wat ten opzichte van een rok zei ze dat het voor een zomerrok nog te fris was. Benieuwd vroeg ik naar die vergelijking daartussen en toen merkte ze op dat het natuurlijk voor mij moeilijk vergelijken was. Thuisgekomen heb ik toen bij wijze van experiment een rok aangetrokken (lag er nog een van een ex vriendin in een kast) en ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet gek vond zitten. Ook al omdat ik fervent pantydragers was was de combinatie rok/panty een natuurlijke. ik heb later een tweetal rokken gekocht en die draag ik zo nu en dan als ik relaxed ben en altijd met een panty. Toen enkele forum leden het leuke initiatief namen om het digitale blad 'man van nu'te maken prijkte ik in mijn favoriete outfit op de voorpagina en dat vind ik nog steeds niet verkeerd. het zit lekker, doorgaans lekkerder dan een broek.

Maar Jan, want mankeert er aan je benen? Doorgaans is het juist zo dat de beschermende werking van de panty je benen goed doen.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door jan »

Poeh, dat is een lang verhaal, eigenlijk is mijn halve lichaam door de houdbaarheidsdatum heen.
Maar om het bij de benen te houden, links claudicatio doordat ze een bloedvat uit het linkerbeen hebben gehaald voor een bypass-operatie waardoor de circulatie verslechterd is. Na 100 meter lopen moet ik alweer een minuut stilstaan om de pijn te laten zakken.
Rechts artrose in de knie met een half verpulverde meniscus waardoor het rechterbeen evenveel pijn geeft als het linker.
Je ziet: ik heb geen poot om op te staan :lol: .

Panty's en maillots functioneren bij mij als een soort rem en daardoor kom ik helemaal niet meer vooruit, zowel bij lopen als fietsen.
Zoals ik al schreef vind ik het een vrouwenkledingstuk en zou er niet in durven lopen.
Maar ik geef toe dat dat ligt aan mijn ouderwetsigheid; gek eigenlijk dat ik al 38 jaar fluitend met rok naar buiten durf maar niet in panty's.

Nou ja, ieder zijn afwijking.....
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door sam »

Nou Jan, dat is heftig, zeg!

Ik durf wel in rok naar buiten en dat doe ik zo nu en dan (Blik vooruit en verstand op nul) maar altijd met panty. Ik heb geen ervaring met rokdragen zonder panty
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door Jos »

sam schreef:Ik durf wel in rok naar buiten en dat doe ik zo nu en dan (Blik vooruit en verstand op nul) maar altijd met panty. Ik heb geen ervaring met rokdragen zonder panty
ik doe net als Jan, alleen nog net niet zo lang (slechts 3,8 jaar :D ) en in het begin zonder panty.
Toen ik naar, voor mij, de eerste bijeenkomst in Breda ging in oktober en paar jaar geleden, was het net te fris om zonder panty te gaan.
Toen ik 's avonds thuis kwam, zei mijn dochter meteen, toen ze panty bij mij voor het eerst zag, o ja natuurlijk dat moet wel met deze temperatuur. Zij vond het in het begin nogal vreemd, aan de rok was ze al een beetje gewend.
sam schreef:(Blik vooruit en verstand op nul)
ik heb gemerkt, dat als je de mensen groet, je veel normaler overkomt. Het zou toch ook heel normaal moeten zijn, dat een man in een rok loopt !! :D :D
jan schreef:Je ziet: ik heb geen poot om op te staan .
nou Jan, lopen kun je er wel mee; ik kon je in Antwerpen amper bijhouden, maar dat zal wel door mijn rug komen :?
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door jan »

De dag in Antwerpen was een extreem goede dag voor de beentjes, dat voelde ik 's-morgens vroeg al anders was ik niet gekomen.
Maar na twee uren was ik al weer op en moest weg.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door sam »

Jos schreef:[Toen ik 's avonds thuis kwam, zei mijn dochter meteen, toen ze panty bij mij voor het eerst zag, o ja natuurlijk dat moet wel met deze temperatuur. Zij vond het in het begin nogal vreemd, aan de rok was ze al een beetje gewend.

:?
Nou, iets soortgelijks had ik laatst ook toen ik met een rok aan met panty mijn buurvrouw even sprak. Gisteren kwam ze daarop terug en zei dat ze het dragen van rokken door mannen eigenlijk wel een logische was en die panty was haar evenmin opgevallen. (waarschijnlijk omdat ie donkerblauw was. En laatst toen ik in die outfit eropuit ging van omstanders ook eigenlijk niks gehoord. Maar het ligt aan de soort outfit. Ik denk dat als je met een rokde bloementjesjurk en rode panty door de stad zou lopen wel de nodige opmerkingen krijgt
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door willi »

Ik denk dat als je met een bloemetjesjurk en rode panty door de stad zou lopen wel de nodige opmerkingen krijgt.

Ja joh, daar hebben de ‘vrouwen’ het alleenrecht op; naast hun spijkerjack, spijkerbroek en bergschoenen, waar ‘zij niet’ over worden aangesproken als ze die in de stad zouden dragen.
Over discriminatie gesproken!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Panty in kledingkast van de man

Bericht door sam »

Ja dat klopt. Laatst kwam ik een vrouw tegen in een of ander hansopachtig gewaad, maar totaal geen reacties vanuit het publiek. Het is daarom gewoon zaak om je eigen ding te doen en je eigen gang te gaan.
Plaats reactie