pantywinkel

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

pantywinkel

Bericht door jan »

Bij het zoeken naar elastiekvrije sokken kwam ik deze site tegen met mannenpanty's. Het is in Nederland dus dat scheelt weer portokosten.

http://www.pantywinkel.nl

Er staat een verhaaltje bij over militairen in de woestijn die ze dragen tegen zandvlooien maar dat waag ik te betwijfelen:
- Panty's zijn fijnmazig en die kleine zuigbuisjes van (zand)vlooien passen daar gemakkelijk doorheen. Ik herinner me nog dat wij in het ouderlijk huis kattenvlooien hadden en mijn oudste zus kwam regelmatig tot razernij als zij wéér door haar panty's heen gestoken was.
- Volgens mij dragen militairen in de woestijn hun broeken ín de desertboots.
imagesCARU1DNE.jpg
imagesCARU1DNE.jpg (6.2 KiB) 6852 keer bekeken
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: pantywinkel

Bericht door musa »

Als militair zijnde kan ik dat bevestigen,de broek word in de combatshoe gedaan omdat er niks tussen zou komen ,de combatshoe is hoog genoeg om een voldoende bescherming te geven,zelfs de mouwen kunnen toe als het nodig moest zijn,ik heb in mijn opleiding met deze kleren in een beek gelopen en mijn sokken waren nog droog.

Panty's daarentegen "combatdress" heb ik nog niet tegengekomen maar het kan dat in andere landen deze wel toegepast word.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: pantywinkel

Bericht door sam »

nou, panty's zijn een belangrijk middel tegen bijvoorbeeld teken en ander ongedierte. die ervaring heb ik wel!
Plaats reactie