panty met korte broek

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

panty met korte broek

Bericht door Wiha »

Via deze website zijn een heleboel modellen te zien die panty's met korte broeken dragen:

http://men-wearing-tights.tumblr.com/
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: panty met korte broek

Bericht door mrcsk »

Met sommige foto's zie ik mijn eigen wel in.
De zwarte pieten lopen toch ook met zwarte panty's onder hun broek.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: panty met korte broek

Bericht door john »

Het blijven wel modellen op een catwalk. Op kantoor lijkt het mij nog niet erg door te dringen.

John
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: panty met korte broek

Bericht door dino »

john schreef:Het blijven wel modellen op een catwalk. Op kantoor lijkt het mij nog niet erg door te dringen.

John
bv

Dan moet ik je ontgoochelen. Ik draag steeds huidskleurige panty's onder een bermuda, meestal tot 15D.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: panty met korte broek

Bericht door sam »

Bij mij op kantoor ook niet, maar dat kan mij niet zoveel schelen. Op straat en in mijn kroeg heb ik geen probleem en ga ik mijn gang
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: panty met korte broek

Bericht door dino »

Wiha schreef:Via deze website zijn een heleboel modellen te zien die panty's met korte broeken dragen:

http://men-wearing-tights.tumblr.com/
Bij sommige shorts zie je het bijna niet en kon je spreken van een rok!!!!!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: panty met korte broek

Bericht door sam »

De mannen panty lijn is ook goed te dragen bij een Nickerbocker. Ik weet het, die zijn enigszins out of date, maar bij de jacht zie je de heren en nog wel mee. Ik heb ook nog een oudje liggen en daar draag ik ook panty's bij
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: panty met korte broek

Bericht door Yvan »

Zelf draag ik al een aantal jaren een panty onder een korte denim-short. Niet alleen thuis, maar ook in het openbaar. Is dat zichtbaar? Dat kan je wel zeggen, meestal draag ik een zwarte Falke Pure Matt 100 denier (microfiber) en kan wel stellen dat het zichtbaar is. Het klinkt misschien raar, maar ik krijg zelden of nooit een opmerking of een rare blik. De zwarte panty lijkt wel onzichtbaar.

Na een aantal jaar korte broeken wou ik wel eens wat anders proberen en streefde naar nog meer vrijheid rond de benen. De eerste stap was nogal logisch om eens een rok te proberen en dat viel reuze mee (in privé sfeer). De panty zal altijd een deel van mijn garderobe blijven en daar komen nu dus rokjes bij. Mijn vrouw vindt het alleszins grappig, wie mijn kleerkast opentrekt zal er zowel lange broeken, korte broeken, panty's en rokjes vinden.
Real men wear skirts
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: panty met korte broek

Bericht door WesleyN »

Ik heb wel eens een korte broek geprobeerd. Maar ook weer snel uitgedaan. Want dat vind ik zonde van de tijd om een broek te dragen terwijl ik ook een rok kan dragen. Maar mijn dochter draagt wel eens een korte broek over een maillot of een panty. En het staat haar nog goed ook. Maar ik weet zij ook meer van de rokjes en de jurkjes is. Als zij kleding mag uitkiezen komt daar altijd op neer.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: panty met korte broek

Bericht door Yvan »

WesleyN schreef:Ik heb wel eens een korte broek geprobeerd. Maar ook weer snel uitgedaan. Want dat vind ik zonde van de tijd om een broek te dragen terwijl ik ook een rok kan dragen.
Een korte broek kan toch handig zijn wanneer het niet echt past om in een rok te verschijnen, Zelf heb ik nu beide in de kleerkast hangen en vind het leuk om te kunnen kiezen uit een onbeperkte reeks van kledingstukken. 's Morgens kunnen aantrekken wat je gewoon die dag leuk vindt, kan de dag leuker beginnen? :D
Real men wear skirts
Plaats reactie