Legging verovert mannenharten

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Legging verovert mannenharten

Bericht door Ricky »

Kwam dit artikel tegen over de legging voor mannen,wat misschien voor een doorbraak kan zorgen door er in de winter een rok erover te dragen als de legging helemaal zijn acceptatie heeft bij mannen als het in andere landen ook gedragen gaat worden. http://www.nu.nl/lifestyle/2978130/legg ... -york.html
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door Jos »

goed en positief artikel, als je tenminste alleen de eerste helft van artikel leest.
Bij het lezen van het commentaar van de britse dame zakte mij bijna de rok van mijn kont. Alsof een legging bij een dikke dame wel altijd goed uitziet
een fervent rokdrager
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door dino »

Volgens mij kan je al snel geen onderscheid maken met een "manty", trouwens wat is het verschil buiten de voeten
aan een panty. Ik verkies al jaren panty's en nu uitsluitend damespanty's daar ze zeker
Even goed zitten en veel minder duur zijn. Je hebt meer keuze in damesversie. Ik vraag
me dikwijls af waarom men heel altijd heeft over damespanty's op de verpakkingen.
Ik koop ze al jaren on kousenspeciaalzaken en wordt uitstekend bediend. Ondertussen ken
ik de juiste maat wel per merk. Ik kreeg trouwens al de mogelijkheid om ze aan te trekken
in het pashokje toen ik een bepaald merk wilde proberen. De oudere verkoopster beaamde
dat de panty uitstekend paste. Toen ik haar vroeg of ze dezelfde aan had op dat moment,
haalde ze haar voet uit de schoen om te laten zien dat ze werkelijk ook hetzelfde merk droeg.
Het was een huidskleur 10 den. Ik kom er al jaren als klant.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door sam »

Dino, je hebt gelijk. Ik hoef helemaal geen leggings en ook geen manty's al dan niet met gulp. Ik spreek ok van kousen of panty's en niet over damespanty's. Wat mij betreft is het een unisex product en ik geniet er ook van. Tegenwoordig samen met mijn vriendin. In 99,5% van de gevallen draag ik een panty bij een rok, trouwens ook zonder rok.
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door dino »

Hallo Sam,

Ik ben al veel langer een pantydrager, in alle vormen dan een "rokdragen". Mijn vrouw beide aanvaard. Telkens ze van
haar job thuis komt, zegt ze goedkeurend dat ik er mooi uitzie,met rok en kousen. Beide horen samen en een panty kopen wordt algemeen aanvaard. Unisex is het juiste woord. Een rok kopen loopt ook meestal vlotjes. Onlangs zei ik nog
tegen een verkoopster, toen ik vroeg of ik een rok mocht passen, dat ze er absoluut geen probleem mee had. De panty
had ik reeds thuis aangedaan. Haar antwoord was kort en duidelijk. "Iedereen draagt waar hij zich goed mee voelt

DUS IN ROK. 8-)
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door sam »

Nou ja, ik vind panty;'s wel functioneel en als ik het dragen van een rok combineer met een panty dan kleed dat af. En met het huidige weer stelt het mij in staat om ook een rok te dragen.
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door dino »

sam schreef:Nou ja, ik vind panty;'s wel functioneel en als ik het dragen van een rok combineer met een panty dan kleed dat af. En met het huidige weer stelt het mij in staat om ook een rok te dragen.
Ik deel je mening compleet
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door sam »

Heb giosteren ook weer de daad bij het woord gevoegd. Had in de morgen een telefonische vergadering en 's middags een "bestudeer klus". Grijze corduroy rok aangetrokken met een bijpassende lichtgrijze panty (voor de geinteresseerden Kunert moonlight kleur elegance). Verder wit overhemd en jasje. In de middag er nog even uit voor een boodschapje en ik vond het akelig koud. Maar de rok in combinatie met panty hield het uit te houden. Wel de nodige bekijks overigens, maar geen reacties.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door musa »

Ben gisteren is jeansrok en zwarte panty's een wandeling gemaakt , weinig bekijks en geen reacties.
Ik had wel een wollen muts op.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Legging verovert mannenharten

Bericht door sam »

het maakt volgens mij wel verschil als je met jeans rok en panty wandelt in combinatie met een wat langere jas of muts, of dat je alleen maar een kort jack erbij aan hebt. In het eerste geval val je - zeker met dit weer - totaal niet op en in het andere geval kijkt met toch nadrukkelijker na.
Plaats reactie