Een nieuwe trend

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Een nieuwe trend

Bericht door mrcsk »

Dit heb ik op facebook tegen gekomen.

De legging, we zullen er nooit echt fan van worden. En mannen met een legging? We hoopten stiekem dat die combinatie alleen in onze ergste nachtmerries voorkwam, maar daar denken enkele designers duidelijk anders over. Say hello to the megging!

Op de catwalk werden opnieuw enkele mannen met legging gespot tijdens de modeshows van de nieuwe lente- en zomercollectie. Op zich geen opzienbarend fenomeen - de megging deed zijn intrede immers al in 2009 - wat ons wel zorgen baart, is het gegeven dat het afschuwelijke onding opnieuw opduikt. Kan iemand ons stante pede een grote brandstapel bezorgen alsjeblieft?
Het lijkt een overbodige vraag, maar wat vind jij? Hot or not?
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Een nieuwe trend

Bericht door Jos »

de meningen hierover zijn duidelijk verdeeld, maar ik had het hier laatst met mijn dochter (23) over; zij zei, dat zij zelf liever leggings draagt i.p.v. panty's omdat die gewoon gemakkelijker in het gebruik zijn.
Zelf heb ik nog geen m/l/eggings gekocht, maar zij heeft wel een punt.
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Een nieuwe trend

Bericht door sam »

Ieder zijn meug, maar ik vind het niks. je hebt van de lijn Oroblu naast het kleurenpalet opaque panty's ook voetloze panty's. dat gaat nog enigszins, maar die verkapte jaeger onderbroeken die de dames bij wijze van legging dragen is een gruwel.
arjan28
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2010 09:07

Re: Een nieuwe trend

Bericht door arjan28 »

ik draag regelmatig leggings vaak met een kort spijkerrokje.
Vind het heerlijk zitten .
Ga soms ook zo wel overstraat nog geen negatieve reacties gehad word soms wel na gekeken
maar dat maakt mij niks uit.
Heb wel eens leuke reacties van vrouwen gehad.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Een nieuwe trend

Bericht door Ricky »

Gewoon heerlijk mee doorgaan Arjan,want mensen kunnen er niet meer negatief op reageren. Omdat vrouwen zelf al alles mogen dragen wat ze willen.
Stoere mannen dragen een rok
Plaats reactie