Mannenpantys

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Mannenpantys

Bericht door Wiha »

Laatst eens een aantal mannenpantys gekocht. Ik heb ze nog niet gepast want wil er zuinig op zijn. Zo kan ik mensen ook laten zien dat er pantys voor mannen gemaakt worden.
Mannen pantys
Mannen pantys
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Mannenpantys

Bericht door sam »

En wat is tegenwoordig de prijs daarvan Wiha? Ik heb er ooit eens een geprobeerd maar ik vond m nogal stug en hij zat als schuurpapier. Dus sindsdien verlaat ik mij op de gewone merken zoals Hudson, Falke, Filodoro, Wolford, Kunert of Oroblu
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Mannenpantys

Bericht door Ricky »

Hier ook nog een link waar herenpanty's en maillot's verkocht worden.
http://www.pantywinkel.nl/heren-pantys- ... =1&sort=2a
Stoere mannen dragen een rok
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Mannenpantys

Bericht door sam »

De panty's zijn sympathiek geprijsd. Maar wat de functie is van het speciale versterkte voorstuk, daar heb ik zo mijn vraag tekens bij.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Mannenpantys

Bericht door WesleyN »

Ik heb herenkousen (Falke/Tiago) met glanskatoen. Maar mannenpanty's, ik heb het artikel gelezen?! Bij H&M heb ik goede kwaliteit panty's gekocht voor een heel zacht prijsje. En ik pas ze nog ook. Heb geen extra rekbaarheid nodig. Misschien komt dat door mijn lengte. Ik ben geloof ik iets van 1.75 meter lang.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Mannenpantys

Bericht door sam »

Ja de reguliere panty's zijn prima voor mij. Bij mij geen behoefte voor de aanschaf van mannenpanty's.
Plaats reactie