Stay-up kousen

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Rok in Hongarije
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 aug 2013 21:52

Stay-up kousen

Bericht door Rok in Hongarije »

De afgelopen dagen is het weer hier een beetje wisselvallig. De deur uit gaan in rok met blote benen een beetje frisjes. Ga ik de deur uit met (dikke) kousen (doorschijnend vind ik - nog - iets te vrouwelijk) dan is het vaak een poosje later weer te warm. Even snel uittrekken is ook zo'n gedoe; schoenen uit etc. Met dit soort dagen draagt mijn vriendin vaak stay-up kousen (voor hen die niet weten wat dit zijn: kousen, broekloze panty''s dus, die zonder jarretelgordel op hun plaats blijven). Als het te warm wordt stroopt ze deze gewoon naar beneden tot een gerimpelde sok. Dus kwamen we op het idee om deze ook voor mij te zoeken.

Hier in Hongarije niet kunnen vinden, althans niet wat ik hebben wil, wel op deze website: http://www.pantyshoppen.nl/le-bourget-o ... up-kousen/ Ik ben maandag even in Nederland, kan ik ze gelijk meenemen.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Stay-up kousen

Bericht door sam »

Och, het zal wel een kwestie van tijd zijn voordat je je rokken combineert met panty's. Het klimaat in hongarije is daar ook naar
Plaats reactie