Goede panty bij een rok

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Goede panty bij een rok

Bericht door sam »

Nu de temperaturen weer herfstachtig gaan worden is een goede panty waarmee ik mijn rok combineer de Wolford Neon 40, anthracite. Wolford biedt overigens een heel goed kleurenscala.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Goede panty bij een rok

Bericht door Alex »

Wolford heb ik nog nooit geprobeerd, die zijn mij eigenlijk ets te duur.
Ik ben vrij lang (1.90), vallen die Wolfords ruim?

Zelf heb ik erg goede ervaring met Falke (seidenglatt, pure shine) en Filodoro (Aurora)
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Goede panty bij een rok

Bericht door sam »

Hoi Alex,
Falke is uitstekend. op het forum "mannenpanty.net" (googler maar even) zie je dat heel veel mannen deze panty dragen omdat deze een goede lengte en vooral een uitstekend pasvorm heeft en duurzaam is. datzelfde kan zeker worden gezegd van de Wolford. inderdaad is deze duur, maar voor lange mannen en vrouwen is deze panty een uitkomst. Een vriendin van ons heeft een beetje het ongeluk dat ze 1.98 m is (verder een heel mooi welgevormd postuur) maar Wolford heeft maten waardoor zij optimaal bediend wordt. Filodoro Aurora is een goede panty maar de maten vallen wat klein
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Goede panty bij een rok

Bericht door WesleyN »

Ik kan met H&M panty's (M) goed uit de voeten. Maar ik ben niet overdreven lang.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie