de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door DIDI69 »

Zijn voor mij 2 kleding items die bij elkaar horen. Als ik nylons draag wil ik een rokje of short dragen. Draag ik een rokje zonder nylons ga ik er niet mee naar buiten, dan moet ik nylons aan om mijn benen te tonen.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door RokSterNL »

Ik draag in de zomer altijd een rok zonder panty. Alleen als mijn benen nog niet zongebruind zijn, vind ik het een beetje melkflessenachtige vertoning, waardoor ik dan in wezen eigenlijk wel een panty aan zou willen. Alleen vanwege de temperatuur dan doe ik dat niet, omdat ik het in de zomer te warm vind om een panty te dragen. Ik draag sinds kort als ik een panty aan heb Kunert leg control 70 kleur Cashmere. Een hele sterke panty die niet snel kapot gaat.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door sam »

Arjan schreef:Hallo,


Ik ben namelijk tot het dragen van rokken gekomen doordat ik heel graag panty's draag.
Als ik thuis kom uit mijn werk, gaat ie aan. Heerlijk die zachte stof langs je benen te voelen.

En ja, helemaal het einde hoor. Heerlijk dat vrije gevoel om je bovenbenen en middel.........

In principe alleen binnenshuis, in eigen omgeving........

Dit even als start, wellicht later meer.
Ja dit is inderdaad een goed gevoel. Ik draag al decennia panty's onder lange broeken en bij korte broeken en dat voelt prima. Ik loop/fiets regelmatig buiten in de openbaarheid, maar ook de combinatie panty met rok is voortreffelijk en tegenwoordig ga ik ook buiten mijn eigen regio in rok in combinatie met panty.
Laatst gewijzigd door sam op 18 sep 2012 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door RokSterNL »

Hoi Sam,

Heb de foto's gezien, ziet er toch goed uit.
Plaats reactie