de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Arjan
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 mar 2009 21:38

de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Arjan »

Hallo,

Nieuw hier en binnen dit forum onderdeel maar eens een berichtje achter laten.

Ik ben namelijk tot het dragen van rokken gekomen doordat ik heel graag panty's draag.
Als ik thuis kom uit mijn werk, gaat ie aan. Heerlijk die zachte stof langs je benen te voelen.

Maar het dragen onder een broek, ook een korte broek, begon in steeds minder prettig te vinden.
Ik heb toen de stap gezet om een spijkerrokje te bestellen bij een postorder, lekker anoniem dus.

En ja, helemaal het einde hoor. Heerlijk dat vrije gevoel om je bovenbenen en middel.........

In principe alleen binnenshuis, in eigen omgeving........

Dit even als start, wellicht later meer.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Wiha »

Welkom op het forum. We zouden het zeer op prijs stellen als je ook voorstelde bij het onderdeel wie ben ik. Hopelijk horen we binnenkort meer van je
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Roktom »

Van mij ook welkom.
Schaam je niet wij zijn allemaal zo begonnen.
Panty's vind ik ook bij een rok horen, vooral deze winter.
100 din en dan een leuken rok erop.
Prettig gevoel.
En daar gaat het om.
Probeer eens een rok zomers zonder panty.
Kijk ook eens op Tweedehands.nl daar zijn vaak leuke rokken te koop voor bijna niets.
Anders heb ik er nog wel een paar voor je, geef je maat maar op.

Groet.
Roktom.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Arjan
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 mar 2009 21:38

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Arjan »

@ Roktom,

Bedankt voor de tip, ga gelijk op die site kijken.

Vanavond toen ik thuis kwam gelijk weer omgekleed, echt verslavend hoor....... :D :D

Zal ook eens kijken voor laarzen, want die zijn best wel prijzig vind ik....
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Roktom »

Ik vind het leuk dat je verslavend zij.
Ik kan dat gevoel.
Wees niet zo bang, ze doen je niets.
Maar kijk wel uit, draag je rok zo dat er niemant last van heeft.
En geniet er van.
De eerste keer dat ik in het openbaar een rok aan had, moest ik direct een schoone onderbroek aan.
Maar dat gaat wel over, al is het wel een lekker gevoel.
Ja sorry.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Lovetowearskirts
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2009 17:35

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Lovetowearskirts »

Ik draag rokken toen ik er mee begon ik wou het een keer proberen en ben verslaafd aan deze goddelijke kleren aan pantys horen gewoon bij de rok als je een rok draagt kun je net zo goed een panty dragen en die zitten heerlijk
Lovetowearskirts
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2009 17:35

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Lovetowearskirts »

Reden: het past er beter bij en het is ook een heel lekker kledingstuk als je niet zo goed durft in het openbaar dan kun je het beste je panty onder een langebroek dragen
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door w-sure »

maar panty's onder een lange broek zitten niet echt lekker, en ze schuren vooral bij spijkerbroeken nogal eens kapot. slijten veel sneller.

broeken slijten bij mij overigens ook heel snel in het kruis, ook daarom geef ik de voorkeur aan een rok. maar vooral omdat het zo lekker zit en goed staat.
Marc
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 apr 2009 12:25

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Marc »

De eerste panty die ik droeg was er een van mijn moeder. Van heel jong al droeg ik graag de kleren van mijn zus. Ik sloot me op op mijn slaapkamer om me dan om te kleden maar met de jaren verwaterde dat gevoel. Vele jaren later toen ik voor mijn beroep zat te bevriezen in de wintersportgebieden(ik rij met een touringcar) en mij mochten niet skiën, deed ik een panty onder mijn broek aan. Het was lekker warm en het gevoel was zalig. Met de tijd is het dragen van een rok voor mij een gewone zaak geworden, wel nog niet in het openbaar. Dat heerlijke vrije gevoel van die rok en kousen is zalig. Op het werk, in mijn broek, draag ik wel altijd nylon kniekousen en dat zit ook lekker.

Groetjes, Marc :) :) :)
Lovetowearskirts
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2009 17:35

Re: de reden voor het dragen van een rok -> de panty

Bericht door Lovetowearskirts »

Mijn reden was: ik moest het 1x uitproberen hoe een panty nou eigelijk zat zoveel mensen dragen het terwijl sommige mannen het ook dragen, ik probeerde het 1x en gelijk bij het aantrekken voelde ik het al net zoals marc al zei heerlijk die zachte stof om je benen heen, maar ik doe het nog wel stiekem..... :oops: :oops: :oops:
Echt heel verslavendd! net zoals de rok het zit 10x lekkerder dan de broek
Plaats reactie